ik moet morgen ongesteld worden en had eergisteren (vrijdag) een test gedaan van MATCARE en na een half uur kreeg ik een lichte verkleuring. Ik heb vandaag (net) een nieuwe test gedaan van hetzelfde merk en kreeg nu na +- 8 min. een duidelijke tweede lijn, niet zo dik en duidelijk als de testlijn maar toch!!!
Ben ik nu zwanger??
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Ik durf het nog niet echt te geloven.....morgen maar eens een Kruidvat test kopen. Ga wel even naar een andere plaats...durf het hier niet goed....stel je voor dat ik iemand bekend tegenkom!
sjonge...ben gewoon zenuwachtig! sta te trillen! Heb mijn vriend nog maar niets verteld....straks is het vals alarm
LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Ook vandaag een tweede lijn....met ochtendurine. Niet zo dik als de teststreep maar hij is er wel! Zal vandaag eens een andere test kopen en morgen uitproberen. Zal het dan eindelijk zo zijn?????? Wauw! Dat zou een gaaf Sint kadootje zijn voor mijn vriend!
VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Ja, ik ben alleen bang dat ik te vroeg heb getest.... de laatste twee maand ben ik het elke keer geworden op de 3e van de maand. daarvoor een maand overgeslagen omdat ik 6 dagen overtijd was en de maanden daarvor telkens op de 28e. .....en mijn eisprong vindt blijkbaar ook niet 14 dagen voor de tijd plaats maar op 17 dagen voor de tijd (we hebben ovu-testen gebruikt van Matcare)
Ohjee, ik durf het gewoon echt niet te geloven.....we zijn al zooooooooo lang bezig! Zit nu op mijn werk, straks maar even een smoesje verzinnen waardoor ik even de stad in kan gaan om een test te halen.......
heb ik echt wel goed geteld?????
DollieOud lidBerichten: 868Lid sinds: 1 januari 2005