ElfkeOud lidBerichten: 478Lid sinds: 21 januari 2010
Hallo allemaal!
Ik ben nog maar kort zwanger, maar ben me alvast aan het orienteren op een kinderwagen omdat er zoveel keus is dat ik daar wat veel tijd voor nodig heb haha.
Ik hoor/zie/lees veel over de maxi cosi mura/quinny, enz. Maar heel weinig over wagens van x adventure... Terwijl ik die er vaak wel leuk vind uitzien en ze zijn betaalbaar, maar ja, het belangrijkste is toch: is ie praktisch en een beetje degelijk???
Ik hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben, dan hoor ik het graag!
Joyce2911Oud lidBerichten: 871Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb 'm zelf niet, heb er wel mee gereden in de winkel en vond 'm best
gammel...duwstang is van een soort hard plastic ofzo, wat ik niet echt fijn
vond en zeker omdat ze er toch een tijd inzitten en steeds zwaarder gaan
worden. Na mijn idee zou dat een gevalletje goedkoop duurkoop zijn...
maar dat is mijn mening. succes met je jacht! zoveel keus... 😉
Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
Je hebt veel verschillende types van adventure, mijn zusje heeft de pulse 4 geloof ik en die is goed hoor.,...ik ga ook kijken voor een adventure, scheelt een hoop in prijs maar ben verliefd op de quinny buzz haha.... 😉 we zien het wel....ik hou liever geld over om leuke extra dingen van te kopen dan zo'n dure kinderwagen...dus snap je helemaal 😉
inmiddels heb ik dus afgelopen maandag een kinderwagen van topmark gewonnen, dus dat is helemaal goed voor het budget! eerst die dus maar eens uitproberen... 8-)
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Hihi, net als ik dus......Je hebt mn pb dus gelezen over dat 'eerst die maar eens uitproberen' 😉
VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Hoe win je zoiets!!! Ik heb een x adventure van MP maar het nadeel van de onze is dat er geen adapters op kunnen voor de maxi cosi en dat vind ik nu voor de 2de wel handig. Misschien dat we dus toch nu nog een ander kopen....of winnen haha heb je tips??!!
Ja Tara heb ik gehad, bedankt! Wij gaan m ook eerst uitproberen:)
Tips: meedoen aan bel en win actie van 9 maanden magazine!!!
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Maar dan wel op precies het juiste moment bellen haha, ik win normaal nooit iets, maar dit was wel een mooie meevaller 😃
precies hetzelfde bij mij! heb wel eens eerder meegedaan aan dat soort acties, maar zelfs met 10 keer bellen niet. dacht nu wie niet waagt die niet wint en ja hoor...