De titel zegt het al.
ik ben benieuwd wanneer iedereen het wereldkundig maakte.
doormiddel van op hyves of andere manier?
KNUF
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
ran83 schreef:Wij hebben het wel direct de ouders en broers en zussen verteld. Ze wisten dat we er al zo lang mee bezig waren, dus dan vindt ik dat ik het hun ook zo snel mogelijk moest vertellen. Als ik een teleurstelling had stonden ze ook altijd voor me klaar.
En na de 1ste echo heb ik het op hyves gezet, want om iedereen het persoonlijk te vertellen vondt ik wel wat 😉 En dan krijg je reacties als "he dat wist ik niet" DUHHH :D
ran83 schreef:Ik heb m'n test gedaan toen ik 5 dagen overtijd was dus was 4wk en 5dgn zwanger.
Vickypreg schreef:WIj hebben het met de eerste meteen na de test aan mijn ouders verteld, daarna mijn werk aangezien het daar onwijs opviel (mijn directe collega's) er heerste 5de ziekte en toen moest ik overgeplaatst worden van groep. Met ongeveer 8 weken aan de schoonfamilie met pasen en mijn broertje en schoonzusje omdat we naar Parijs gingen en ik zo moe was en in bijna geen 1 attractie mocht in eurodisney dus het zou toch wel opvallen. De rest na de goede echo met 10 weken en 3 dagen begonnen met mensen bellen e.d. en rond de 11 weken op hyves.
En nu weten mijn ouders het, die komen hier veel in huis en had geen zin om alles te verbergen en geheimzinnig te doen. Ook mijn leidinggevende weet het sinds gister omdat ik niet goed functioneerde en het dus op begon te vallen. 1 vriendin weet het ook, verder niemand. We willen daarmee wachten tot de echo, is die goed dan vertellen we het iedereen. Pas als we iedereen persoonlijk hebben ingelicht komt het op hyves.
snippie schreef:ran83 schreef:Ik heb m'n test gedaan toen ik 5 dagen overtijd was dus was 4wk en 5dgn zwanger.
hihi ik bedoel toen je eerste echo kreeg,
knuf
ran83 schreef:snippie schreef:ran83 schreef:Ik heb m'n test gedaan toen ik 5 dagen overtijd was dus was 4wk en 5dgn zwanger.
hihi ik bedoel toen je eerste echo kreeg,
knuf
O :oops:
Mijn 1ste echo kreeg ik pas met ruim 11 weken dus bijna 12 weken.