susannelilian schreef:@Mirena: en finimal dan? Die neem ik altijd omdat ze zo goed werken voor me...
Finimal bestaat uit paracetamol en cafeïne. Die paracetamol is geen probleem, maar vanwege de cafeïne kun je het beter niet gebruiken. Je zit namelijk met alleen de Finimal al snel aan de maximale hoeveelheid cafeïne, en dan heb je nog geen kopje thee gedronken.
In hoofdgerechten kunnen geen rauwe eieren zitten toch? Een toetje eet ik eigenlijk nooit, maar als ik het doe zal ik van de chocolademousse afblijven ;). Kan je nog meer voorbeelden noemen?
Eigenlijk kan in een hoofdgerecht ook wel rauw ei zitten. Vraag bijvoorbeeld of eventuele mayonnaise versgemaakt is: daar zit (anders dan mayonnaise uit een pot) ook rauw ei in. Ook van pasta carbonara kun je beter afblijven, de saus is gemaakt van niet-doorgewarmd ei. Eigenlijk is het gewoon het beste om het bedienend personeel te laten weten dat je zwanger bent.
Kan je wat voorbeelden noemen van voorverpakte gerookte vis? Weet niet zo goed wat ik me daarbij voor moet stellen :oops:...
Je kunt dan denken aan de gerookte zalm (van die plakjes) en gerookte paling in de koeling bij de supermarkt. Dat is trouwens ook wat er op een broodje zalm of paling van de horeca zit, niet bestellen dus.