De kans dat wij zwanger zouden kunnen worden was volgens het ziekenhuis 2 รก 3 procent. Voor het ziekenhuis was dit gelijk aan 0 %. Ze konden helemaal niets voor ons doen. Te weinig en sterk verouderde eitjes, werd er gezegd. Einde oefening voor ons. ๐ข
Wij hebben er voor gekozen om geen verdere stappen richting andere ziekenhuizen te nemen. Ben minder gaan werken en heb een aantal handopleggingen laten doen. En wat blijkt nu?
Wij zijn zwanger! ๐ฎ Ik kan het nog helemaal niet geloven. Voel me nog nie zo heel zeker. En ik kan ook nog niet helemaal blij zijn ... :oops: Misschien na de 1e echo, volgende week?
Groetjes, Minoes
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
Jeetje, wat een geweldig nieuws! Hoe lang hebben jullie er over gedaan om zwanger te raken? Zo zie je maar dat wonderen nog bestaan! Het is jullie gegund liefs Annemieke
devikaOud lidBerichten: 1.563Lid sinds: 6 januari 2010
Bedankt voor alle felicitaties! Ja, geweldig he? ๐
Wel jammer dat ik nu zo ziek ben, dat we er nog niet echt van kunnen genieten. Ik hoest en hoest en slaap dus daardoor ook heel weinig. Hoop zo dat ik snel weer beter word.
Annemieke: Wat lief! Bedankt. We zijn bijna 3 jaar verder, nu. Echt een wonder, idd!
Misschien heeft het minder gaan werken of de handopleggingen geholpen .... Komende donderdag is onze 1e echo al, sssssspannend hoor! ๐
Xxx, Minoes
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Bedankt! Ik zie nu net dat ik hier nog een berichtje ontvangen had. Leuk! Ik ben ook zooooow handig met computersssss, owwww! :mrgreen:
Nouja, hier gaat het nog steeds goed zwanger ๐ , zeg maar. Met alles erop en eraan, jaja. Ben inmiddels in week 19 beland met zo'n 9 kilootjes schoon aan de haak. Buikje begint nu echt mooi eruit te zien, vooral met de buikbanden voel ik me nu eindelijk een mooie zwangere vrouw. Kan ik echt iedereen aanraden!
Xxx, Minoes ๐
Divika: Dankje, ik zie dat jij inmiddels ook al zo'n 14 weekjes bent. Super hoor! Ben je ook al lekker over de hele spannende periode heen. Gaat het allemaal een beetje goed bij jou? Hier wel allemaal ditjes en datjes ... maar maakt me niets uit ... ik ben ZWANGER! Hahaha ๐
Komende vrijdag hebben wij onze 20-weken echo ... wel beetje ssssspannend!
Dikke knuff, Minoes ๐
MinoesOud lidBerichten: 325Lid sinds: 19 januari 2010
Ben ik ook even weer. Wij zijn druk bezig ons huisje weer een beetje mooi te maken. Alle vertrekken worden tegelijk aangepakt. Pfffffft, wel warm hoor met zo'n weertje erbij. ๐ Het schiet nog niet erg op. Stapje voor stapje komen we dichterbij ...
Van mij mag het einde al wel in zicht komen zodat we alleen nog maar hoeven te wachten op de kleine ...
Verder gaat het hier goed. De babe is nog steeds druk in de weer. Zwemt nu gelukkig af ten toe ook eens weg van m,n blaas. Joepie. Dan kan ik me eindelijk een beetje normaal voortbewegen. :mrgreen:
Gloeiworm: Het is bijna zover! Veel plezier morgen!
Zo ... nu maar weer verder aan de slag hier, leuk!
Fijne dag vandaag, Minoes
ik was even beniewd hoe het met je is en hoe ver je bent! je bent al aardig opgeschoten zie ik. wat ben ik blij voor je meid! nog even en dan is je kleine daar! geniet nog ff van de laatste loodjes! ^^
MinoesOud lidBerichten: 325Lid sinds: 19 januari 2010
Hier alles nog steeds heel goed. Een heel druk kindje in mijn buik. :mrgreen: Ik zit momenteel in week 35. Misschien komt onze babe al wel over 2 weekjes. De laatste loodjes wegen best zwaar maar die draag ik met heel veel liefde.
Inmiddels is de babykamer er helemaal klaar voor, gelukkig. En wij ook... Wel fijn dat je daar zo'n 9 maanden de tijd voor krijgt. ๐
Ik ben momenteel niet zo actief meer op dit forum, ik lees nu dus net wat jullie overkomen is. Vreselijk zeg! Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe en dat jullie maar snel weer zwanger mogen worden...
Lieve groet, Minoes
gloeiwormOud lidBerichten: 355Lid sinds: 16 april 2010
Gefliciteerd joh ! Wat fijn dat het dan toch komt.. Bij ons was er ook geen hoop meer na men dochtertje ben ik nooit meer ongesteld geworden dat was anderhalf jaar terug. en na 2 kuurtjes primoluut ook niet. een week geleden kwamen wij er achter na een spoed echo dat we al ruim 3 maanden zwanger zijn. Kennelijk hebben we ergens in 4 maanden geleden een eisprong gehad en zijn we zwanger geworden. Heel gek want ik had me der bij neer gelegd dat het nooit meer zou kunnen en na depresie en zooi hier door ben ik gewoon toch in enuh zwanger.. Nahjaa Heel erg veel geniet en plezier in je zwangerschap en je heb t verdient !
groetjes Prudence
FabiolaOud lidBerichten: 1Lid sinds: 1 januari 2005