Hallo,
Hoeveel betalen jullie je oppas?
en hoe oud zijn zij??
Alvast bedankt!
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
Essiee schreef:haha regenboog, dat zal al wat langer geleden zijn zeker?
Mn moeder vertelde dat ze vroeger op moest passen voor een sinaasappel :lol:
Regenboog schreef:Essiee schreef:haha regenboog, dat zal al wat langer geleden zijn zeker?
euh nee 😢
3,5 jaar geleden
Essiee schreef:Regenboog schreef:Essiee schreef:haha regenboog, dat zal al wat langer geleden zijn zeker?
euh nee 😢
3,5 jaar geleden
hihi oepsie! sorry ;)
vj schreef:Leuk hoor snippie!! elke maand keek wel even of het gelukt was bij jullie! ben echt blij voor jullie, ookal ken ik je niet haha.
De oppas is geweest! hele lieve meid, 18 jaar en doet zorg en welzijn (niv2) en wil spw gaan doen hierna. loopt stage in een peuterspeelzaal en gaat niet uit.
We vroegen wat ze wilde. ze zei maakt niet uit. vind het wel leuk om te doen. Bij haar neefjes kreeg ze 10 euro.
Wij hebben nu 3,50 per uur afgesproken en 15 euro voor een hele avond. en als het heel laat wordt 20 euro. Maar ja ik kan maar max 5 a 6 uur weg i.v.m de borstvoeding.
We zijn wel helemaal blij!!
snippie schreef:vj schreef:Leuk hoor snippie!! elke maand keek wel even of het gelukt was bij jullie! ben echt blij voor jullie, ookal ken ik je niet haha.
De oppas is geweest! hele lieve meid, 18 jaar en doet zorg en welzijn (niv2) en wil spw gaan doen hierna. loopt stage in een peuterspeelzaal en gaat niet uit.
We vroegen wat ze wilde. ze zei maakt niet uit. vind het wel leuk om te doen. Bij haar neefjes kreeg ze 10 euro.
Wij hebben nu 3,50 per uur afgesproken en 15 euro voor een hele avond. en als het heel laat wordt 20 euro. Maar ja ik kan maar max 5 a 6 uur weg i.v.m de borstvoeding.
hihi dank je:)! jah jah en nu door de 2 ICSI poging zwanger!ben de wetenschap zo dank baar anders was het gewoon weg niet gelukt om een goede bevruchting te krijgen:)!
en meid wat fijn!dat het gerelegd is.
ga jij gewoon weer aan het werk op blijf je sowiezo thuis?
vj schreef:snippie schreef:vj schreef:Leuk hoor snippie!! elke maand keek wel even of het gelukt was bij jullie! ben echt blij voor jullie, ookal ken ik je niet haha.
hihi dank je:)! jah jah en nu door de 2 ICSI poging zwanger!ben de wetenschap zo dank baar anders was het gewoon weg niet gelukt om een goede bevruchting te krijgen:)!
en meid wat fijn!dat het gerelegd is.
ga jij gewoon weer aan het werk op blijf je sowiezo thuis?
Ik werk nu 2 dagen nog in de kinderopvang. 1 dag gaat ze zelf naar kds en 1 dag bij papa.
FIjn he die wetenschap!!!
Ik ken iemand die ook met ici zwanger is geworden. Toen was ze daarna spontaan zwanger van de 2e! waarschijnlijk was ze erna nog meer vruchtbaar! wel heel fijn, wel snel maar wel fijn dat het zonder behandelingen was enzo.
Dus wel oppassen na je bevalling als je niet snel een 2e wil;)
geniet van je zwangerschap!!!!