Zonnetje84 schreef:Nou heel veel succes dan! Zeker spannend. Maar was dat ook de redenen van de miskramen? Want dan is het misschien wel een oorzaak en een grote kans dat het d volgende keer daardoor niet mis kan gaan of niet?
De tijd tikt zeker voorbij! Ik ben 26 en nog jong maar m'n moeder heeft ook veel miskramen gehad en werd moeilijk zwanger, dus soms ben ik bang dat ik dat straks ook krijg! Want je weet nooit of zo iets erfelijk kan zijn. m'n moeder heeft er dus uiteindelijk 10 jaar over gedaan. En daarom wil ik dus op tijd beginnen. En eer dat we n jaar verder zijn ben ik al 27, dan beginnen en hopen dat t lukt! Dus toch wel tgen de 30 als t niet gelijk lukt en dat vind ik wel jammer. Maar je moet er natuurlijk allebei achter staan.... Dus ik wacht nog maar ongeduldig af haha!
Nou, ik heb de operatie achter de rug en kan alweer wat strompelen 😃
Viel wel een beetje tegen, maar dat kwam door "mijn" ME (door de krachtloosheid niet scherp kunnen zien,duizelig en echt rillen in bed) en niet door de "operatie-pijn" ofzo. Na 2 nachten ging het al beter en wou ik naar huis.
Ik begrijp wel wat je bedoeld met de tijd die voorbij gaat. Denk dat iedereen dat wel heeft, want iedereen kent denk ik wel iemand waarbij het minder "snel" verliep of lees je via deze site .Het verhaal van je moeder hoeft echt niet van belang te zijn voor jullie zwangerschap. Die van mij heeft nooit een miskraam gehad..en mijn schoonmoeder heeft echt jaren moeten wachten om zwanger te mogen worden..
Ik ben net alweer 33 geworden :shock: Mijn man is 5 jaar jonger 😂
Moet nu na de operatie 3 a 4 maanden wachten met zwanger worden, had de dokter gezegd. :|
Gelukkig heeft je vriend wel een kinderwens, ookal heeft hij iets meer tijd nodig.
Waarom ik miskramen heb gehad is niet duidelijk. Kans dat het door de myoom is gekomen is klein zeggen ze, maar volgens mij weten ze maar weinig af van die myomen. gynecologen hebben er ook niet dezelfde mening over. Ik heb zelf het gevoel dat het wel eens een grote rol heeft kunnen spelen... Ben iig blij dat hij nu weg is.