kaatje78Oud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
Beste allen,
onder de aanwezige forumleden hier zullen ook veel vrouwen zijn, die net als ik erg graag zwanger willen worden. Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 9 maanden bezig maar helaas is het ons nog niet 'gelukt' en dus ga je wat zoeken op internet naar informatie over zwanger worden, hoe kan je dat beinvloeden, wat moet je laten etc etc en zo kwam ik het zwangerworden handboek tegen op internet (van Nienke v Delden) site gelezen en tja toch nieuwsgierig naar hetgeen zij mij aan nieuwe informatie zou kunnen brengen, daarnaast staat er op haar site dat je het aankoopbedrag terug krijgt als het niet is wat je ervan verwachtte.
Dus ik dat boek besteld voor 19 auro nogwat en gelezen natuurlijk. Na 5 min, had ik het al doorgespit want niets wat daar in staat was nieuw voor mij..allemaal algeme info over wanneer je vruchtbaar bent, vitamine die je moet slikken etc ik heb Nienke vervolgens gemaild dat dit dus absoluut niet was wat ik verwachtte en ik graag mijn geld terug wilde..niets gehoord.
Vervolgens nog 3x gemaild en geen reactie... pure oplichterij dus als je het mij vraagt.
Bij deze wil ik jullie dus waarschuwen, houdt je geld in je zak en haal deze info gewoon van internet, uit boeken, bij vriendinnen etc maar niet bij iemand die vanalles belofd en niets waar maakt.
Succes! Grt K
mama22Oud lidBerichten: 17Lid sinds: 1 januari 2005
Dankje wel dat je dit erop heb gezet
want ik en mijn vriend wouden het vanavond gaan bestellen
Hoop voor jullie dat het snel lukt
groetjes
suzzieOud lidBerichten: 1.768Lid sinds: 13 april 2009
wat een rare actie, goed dat je waarschuwt!
annemieke1980Oud lidBerichten: 1.205Lid sinds: 25 januari 2010
Kaatje, bedankt voor je waarschuwing, ik wilde hier al gaan vragen of er meiden zijn die ervaring met dat boekwerk hadden, wat erg dat je je geld niet terug krijgt, er staat wel 100 keer op haar site vermeld dat ze je geld niet wil als je niets aan haar info hebt, wat een oplichtster zeg! Ik snap echt niet dat er mensen zijn die geld willen verdienen aan de zwangerschapswens van een ander 😮
Liefs Annemieke
kruimeltjeOud lidBerichten: 5.788Lid sinds: 29 november 2009
In de winkel is het boek "zwanger worden" van Mariëlle Croon te koop.
Dit is wel een heel duidelijk en goed boek waarin van alles heel duidelijk uitgelegd staat.
Natuurlijk kun je ook met het boek geen garantie krijgen dat je zwanger raakt.
Je wordt nu eenmaal niet zwanger van boeken lezen ... maar ik vind het wel een boek waar je veel achtergrondinformatie in kunt lezen.
Dat boek waarover in dit topic wordt beschreven ... bah wat naar dat er mensen zijn die over de ruggen van anderen die al in een moeilijke periode zitten geld proberen te verdienen.
GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
hallo,
Ik ben erg benieuwd naar dat boek. is het mogelijk om dit boek van jullie opgestuurd te krijgen zodat ik zelf ook kan lezen. en wie weet lees ik wel iets nieuws wat ik niet wist.
Mijn mailadres is: [e-mail verwijderd]
Alvast heel erg bedakt,
groet Neda