selly1985 schreef:hey annemieke,
laats zag ik bij de fotograaf een boek waarin de moeder het eerste jaar van de kleine kon bij houden. echt een heel leuk boek, van dezelfde reeks hadden ze ook het 9 maanden boek, het eertste jaar en voor als je gaat trouwen. hoe ze precies heten weet ik niet meer, maar ik vond dat wel een leuk idee om te krijgen (als ik eindelijk eens een beeb krijg) en om te geven. Vond ze wel een beetje prijzig, 21euro.
Goed idee Selly, dank je voor de tip 😉 ik zal eens in de boekhandel gaan kijken of ze daar ook dat soort boeken hebben! Ik zou zoiets zelf denk ik ook graag krijgen als ik zwanger zou zijn (maar jammer genoeg is het nog niet zo ver)
Ik vind dat er best veel leuke kado's zijn om te geven maar vaak is het dan al op het geslacht gebaseerd, ik vind bijvoorbeeld die babymutsjes met don't ask i'm a boy of i'm a girl erg leuk maar mijn vriendin is over 2 weken jarig en dan weten we nog niet of het een jongentje of een meisje is! De prijs van het kado maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, het is een van mijn beste vriendinnen en ik vind het niet erg om wat extra's te betalen voor iets speciaals 😉
Liefs Annemieke