Francis1983 schreef:@mirena: dat van het temperaturen wist ik helemaal niet... Bedankt voor de tip.
Ik hoop idd dat dat niet nodig hoeft te zijn bij ons, en dat we binnen kort zwanger zullen zijn. Maar je weet het maar nooit he? Het is en blijft toch echt een wonder!
Ik zie net dat jij ook het mirena spiraaltje hebt gehad. Als ik het goed heb heb je bijna je NOD, en kun je eventueel testen! Jullie zitten in ronde 3?
Ik zie staan dat je 32 dagen hebt ontspiraalt? Of hoe je het ook schrijft hahaha. Hoe kom je bij deze dagen als ik vragen mag? Ik kan er namelijk niks over vinden op internet of je ook moet ontspiralen net als ontpillen,. Kan dat de reden zijn waardoor het misschien langer duurt voordat je zwanger bent? Dit is namelijk de eerste keer dat ik een spiraaltje heb gehad, en deze heeft er bijna 5 jaar ingezeten.
@ Snippie: Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 26 dagen, en voel ook mijn eisprong. Dit is dus zeker een voordeel!
Op het moment dat je in het ziekenhuis bent geweest tot aan de zwangerschap is het ook best snel, maar als je alle tijd bij elkaar opreken zijn jullie er toch nog 2 jaar mee bezig geweest! Wat ik erg lang vind... Geen idee of ik het zo lang vol hou.
Hoe gaat de zwangerschap tot nu toe? Je bent al over de 12 weken zie ik ! Super! Ben je veel misselijk geweest?
jah we zijn in totaal vanaf stoppen met de pil tot aan zwanger zijn 2jaar bezig geweest.
maar hadden ook gewoon geen keuze! mijn mans zaad gaat heel hard achteruit!
jah heb de 12weken gehaald:)! helaas heb ik al vanaf het begin te kampen met misselijkheid(24uur lang)!
zodanig dat ik medicatie nodig heb ander gooi ik alles er meteen weer uit.
misseljkheid is nog niet over nog in volle aanwezigheid.maar goed als je hoort dat mensen
de hele dag door overgeven en steeds in het ziekenhuis liggen hebben ik geen klagen.maar toch is het niet zo prettig.
maar genieten doen we hoor:)