Valkje23 schreef:Ik vind het ook een heel raar gevoel om er alleen al aan te denken om zwanger te MOGEN raken.
Vraag me ook steeds af wat mijn ouders/vrienden/familie ervan zullen vinden. Echt stom want ik ga nu mijn eigen weg maar toch. Ben gewoon nieuwschierig. Vinden ze me niet te jong, vinden ze het leuk enz... haha echt stom.
Eerst maakte ik me ook altijd zorgen om zwanger te worden, als ik bijv één pilletje vergeten was. En nu we er meer mee bezig zijn maar ik me er niet meer zo druk over en vergeet ik ineens geen één pil meer haha...
Leuk dat je gaat trouwen. Mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen om eerst kinderen te krijgen en dan te trouwen.
Spannend joh dat je al bijna gaat stoppen met de pil. Ik leef helemaal met jullie mee.
Hou je ons een beetje op de hoogte? Ook hoe je trouwdag was enzo..
Alvast heel veel plezier en maak er een top dag van!!!
Maar ik spreek je vast nog wel van te voren.
Liefs Valkje 23.
heb je geen broers of zussen die toevallig al kindjes hebben?? dan kun je daar een beetje de reactie van af leiden(?)
mijn schoonmams kon wel helderziend zijn want die zegt telkens 'aah als jullie straks getrouwd zijn dan gaan jullie er ook wel mee bezig om zwanger te raken grrr ik wil juist dat niemand het weet en dat het een verassing is...maar is wel moeilijk hoor je mond houden dat je bijna gestopt bent het liefst schreeuw ik het van de dakken haha 😂
maar het vooral balangrijk voor jullie zelf of jullie er aan toe zijn om een wondertje op de wereld te brengen...lief van je dat je met ons mee leeft...thanxxx ik ben ook zeer benieuwd wanneer jullie gaan stoppen met de pil....en 5 jaar valt nog mee dat je aan de pil bent geweest...
we hebben echt heel erg veel zin in onze trouwdag en dan weer een stapje verder in ons leven een kindje we zullen zien hoe snel het allemaal gaat...ik hou je op de hoogte tav de zwangerschap en de trouwdag
liefss Baby23