sandra81 schreef:Hoi joyce,
Ook ik heb een regelmatige cyclus, op de dag af 26 dagen. En wij zijn sinds december 2008 aan het proberen.
Ook wij zijn doorgestuurd naar de gyn, vooral omdat ik al een zoontje heb en mijn vriend al 3 zoons heeft, maar het samen niet wilt lukken.
Ik heb een eisprong, mijn vriend zijn zaad is goed en de samenlevingstest was ook in orde.
Nu wachten we tot na de vakantie en dan laten we een HSGtest doen. Hopelijk brengt dat iets aan het licht.
Hoop iets van je te horen hoe het nu met je gaat?
Groetjes Sandra
Hoi Sandra,
Wat grappig ik kom ook uit ´81..
Een HSG test, sorry maar wat is dat :oops:
Mijn vriend heeft ook een kindje van 3 jaar (was een foutje, na 4,5 maand was ze zwanger) en de relatie was gelijk voorbij.
Dat erbuiten, maar bij mij wilt het niet lukken, doet toch wel heel veel met je, heb jij waarschijnlijk ook..
Ik heb woensdag a.s. een afspraak, ben wel een beetje bang....maar laat het maar gewoon over me heen komen.
Ik zat toevallig net te kijken bij nod in juni, zie ik allemaal 1,2,3, maanden gestopt......pff ik hoop dat die meiden ook snel zwanger worden maar ik zit nu al op ronde 13 en ook deze gaat het denk ik weer niet lukken, heb nergens last van ofzo.
Volgende week is mn 😈
Hoe ben je er zelf onder, weten andere mensen het?
Op deze site echt heel veel meiden met onregelmatige cyclus, volgens mij echt maar weinig met een regelmatige cyclus van nature.
Hoor graag van je!!
Groetjes Joyce