Marl0esOud lidBerichten: 61Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo iedereen!
Ik ben eigelijk wel heel benieuwd naar wat jullie mooie babynamen vinden..
Ik zelf vind sem heel erg mooi, nou ik het hier getypt heb vind ik hem weer wat minder maargoed.
Laat t weten!
Liefs Marloes
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
sem is leuk ja, maar hoor je veeelste veel. wat jongensnamen betreft vind ik Boaz of Jonah erg stoer 😊 Maar smaken verschillen natuurlijk
ja dat is wel zo idd..
jonah vind ik ook wel leuk & die heb ik ook nog niet zo vaak gehoord.
Ik had zelf toen ik heel klein was al een lijstje gemaakt met wat ik mooie namen vind, en daar zyn er nu nog weinig van over.
ik vind Mart voor een jongen en voor een meisje Bo of Britt, Demi & Amber ook wel leuk
x
annie84Oud lidBerichten: 113Lid sinds: 1 januari 2005
Hi Marloes
Britt of Demi vind ik ook een superleuke naam!! net als Lynn maar al mijn vriendinnen waren eerder zwanger en je raadt al hoe de baby's heten...
nu vind ik voor een meisje sofie, amy of fay wel leuk
jongetje: brad,mike of ryan
Hahah jaa dat is ook 1 van de redenen waarom mensen nooit van te voren hun namen willen vertellen..
Maar dat zyn idd ook leuke namen ja!
Ik vind trouwens dat de namen van tegenwoordig veel leuker zyn dan die van 20 jaar en langer geleden..
x
annemieke1980Oud lidBerichten: 1.205Lid sinds: 25 januari 2010
Ik vind voor een meisje laura, isa, tess, lisa, floortje en evi erg leuk
voor een jongen bram, daan, davi,sven en joey maar mijn man vind langere namen mooier dus dat word nog moeilijk 😉 Liefs Annemieke
EshOud lidBerichten: 942Lid sinds: 26 mei 2010
Ik ga even meelezen.
Houdt zelf heel erg van apart namen. Niet in de zin van dilano en chanella ofzo 😂 , maar .... nee ik noem geen voorbeelden want wieweet zit de naam erbij :mrgreen:
Faye, britt, milan, sem etc .. de namen die je nu allemaal heel veel hoort ben ik niet zo gek op!
Wij hebben wel een redelijk hollandse achternaam, dus daar moet ook weer een beetje rekening mee gehouden worden natuurlijk!