Hallo allemaal,
Zijn er hier al mensen te vinden die in juli 2010 gaan stoppen met de pil?? Ik namelijk wel en zou graag met 'lotgenoten' 😉 contact willen krijgen!
Liefs Esli
esli0123Oud lidBerichten: 49Lid sinds: 1 januari 2005
esli0123 schreef:
@ prinses, wat doe je nu voor studie dan??
Als het goed is neem ik op 5 juli mijn laatste pil. Ik ben ong. 7 jaar aan de pil geweest en ben erg benieuwd naar hoe mijn lichaam reageert op het stoppen. Heb besloten om niet te gaan ontpillen. Ik had voordat ik aan de pil ging al een zeer regelmatige cyclus dus ben ook niet zo bang dat dit ineens anders zal zijn.
esli0123 schreef:@Prinses, lijkt me wel heftig, dan moet je waarschijnlijk solliciteren tijdens of net na je zwangerschap. Misschien kun je na je stage wel blijven dan. En hoe ga je dat doen met zwangerschapsverlof? Heb je ook nog een bijbaantje ofzo?
supermama schreef:Welkom Sabine,
Ik slik vitamines voor zwangeren of dames die zwanger willen worden.
Hier zit ook foliumzuur in. Ik slik het al 3 weken.
Ik moet nog 20 pillen, dan gaat ie bij mij de deur uit.
Ik ga niet ontpillen. Zie er ook niet zo het nut van.
Vanaf 9 juli is er het echte werk voor ons.
supermama schreef:@oosabjuhoo ik zu nu dat je vandaag je NOD hebt. en?? Al tekenen van ongi? Of juist andere tekenen??
Spannend hoor!
supermama schreef:.....Naam.................Leeftijd.....................hoeveelste kindje.................hoeveelste ronde.............NOD...
oosabjuhoo..............22....................................1.........................................1..............................26-07
esli.........................23....................................1.........................................1..............................10-07
amore84..................25....................................1.........................................1..............................geen flauw idee
Supermama..............25....................................1.............................Nog niet begonnen...................NVT
Soetje1986 schreef:supermama schreef:.....Naam.................Leeftijd.....................hoeveelste kindje.................hoeveelste ronde.............NOD...
oosabjuhoo..............22....................................1.........................................1..............................26-07
esli.........................23....................................1.........................................1..............................10-07
amore84..................25....................................1.........................................1..............................geen flauw idee
Supermama..............25....................................1.............................Nog niet begonnen...................NVT
Soraya1986.............23.....................................1.........................................1..............................08-07-2010 (maar twee keer licht streepje getest, donderdag bloedonderzoek)
Soetje1986 schreef:Soetje1986 schreef:supermama schreef:.....Naam.................Leeftijd.....................hoeveelste kindje.................hoeveelste ronde.............NOD...
Soetje1986.............23.....................................1.........................................1..............................08-07-2010 (maar twee keer licht streepje getest, donderdag bloedonderzoek)
Koekoek schreef:ooh meiden, sorry, even een ego-bericht.. maar ik ben zo
ik ben vanmiddag naar het ZH geweest en moet weer medicijnen slikken.. en daarbij mag ik niet zwanger raken
ik baal zo enorm..
in september moet ik pas terugkomen .. dus tot die tijd moet ik wachten
grr *** ..