leeuwOud lidBerichten: 1.001Lid sinds: 2 augustus 2009
Hoi Een hele voorzichtige jippie!!!!!
Ik ben weer zwanger. Denk nu ongeveer 5.5 week. Weet het niet zeker. Ben normaal altijd 28 dagen alleen vorige maand ineens 37 dagen. Twee testen gedaan beide positief, wel niet zo'n dikke streep als vorige keer. Maar een streep is een streep. Ik heb op 30 juni een echo om te kijken hoe ver ik ben en op 6 juli intake bij de VK. Vind het doodeng allemaal. Zal het deze keer wel goed gaan? Ik hoop het zo. Voel me goed, wel moe en pijnlijke borsten. Maar niet echt misselijk of zo. De ene keer eet ik iets makkelijker dan de andere keer.
LuckyOud lidBerichten: 4.033Lid sinds: 6 mei 2009
Leeuw gefeliciteerd meid. Inderdaad een streep is een streep. Ik snap dat je heel voorzichtig bent omdat je een miskraam gehad hebt. Ikzelf heb ook een miskraam gehad begin april, helaas is het bij mij nog niet gelukt.
Geniet van het nieuws je bent gewoon ZWANGER!
Liefs Lucky
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Ikke1980Oud lidBerichten: 803Lid sinds: 30 november 2009
Leeuw, Van harte gefeliciteerd meid. Wel spannend hoe ver je precies bent he? geniet er maar van
@ ikke1980. Denk dat ik ongeveer tussen de 5.5 week en 5 weken ben. Mijn laatste cyclus voor deze duurde ineens 5.5 week ipv 4 weken. Zoals je onder kan zien ben ik vrij regelmatig op afgelopen maand na. Vandaar dat ik nog even een slag om de arm houd. Maar heb wel na 4 weken een klein beetje bruine afscheiding gehad en iets wat op een naderende menstruatie leek. Ik krijg 30 juni een echo om te kijken hoe ver ik ben en heb op 7 juli de intake bij de verlos kundige. Hoop zo dat allles goed gaat deze keer.
@lucky ik hoop dat het bij jullie ook snel weer lukt en dat dan alles goed gaat. Een miskraam is echt niet leuk. Realiseerde me toen pas hoe graag ik een kindje wilde.
Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Gefeliciteerd!! 😃 Spannend hoor.. Weet wat het is 😉
dietjeOud lidBerichten: 18Lid sinds: 1 januari 2005
Gefeliciteerd, blijft spannend natuurlijk.
Mijn voorzichtige jippie word al jippie.
Net terug van de echo. Goed nieuws. Een intakte zwangerschap en een kloppend hartje. Aan de grote te zien ben ik vandaag precies 7 weken. Dat zou betekenen dat ik op 15 feb uitgeteld ben. Volgens de vrouw die de echo deed is een kloppend hartje een goed teken. De kans dat het dan nog mis gaat ligt tussen de 1% en 3%. Hoop zo dat alles verder goed gaat. Over een week of 4 de volgende echo. En volgende week intake bij de verloskundige. Ik ben misselijk met een reden. 😂 😂 😂
Bibi84Oud lidBerichten: 117Lid sinds: 1 januari 2005
Super, Gefeliciteerd!
Dan kan nu het echte genieten beginnen!!