natascha01Oud lidBerichten: 61Lid sinds: 1 januari 2005
hey meiden,
heb vannacht heel naar gedroomd over een leeg vruchtzakje op de eerste echo die we as vrijdag hebben. Nu vroeg ik me af hoe groot de kans is op een leeg vruchtzakje. Ik dacht zelf niet zo heel groot maar ben er nu toch niet gerust op....
liefs
natas
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
ik weet niks van kansen oid... ik weet wel dat je je angsten via je dromen beleeft... je hebt al een sterretje en dat maakt een nieuwe zwangerschap gewoon heel angstig! Houdt vertrouwen hoor, zolang je geen bloed verliest en geen krampen hebt moet je gewoon hoop houden. En dat is moeilijk ik weet er alles van, ik heb hetzelfde meegemaakt en ik kan je vertellen dat je dan gewoon raar droomt, ik droomde dat mijn baby met 10 weken geboren werd, dat ze hem nakeken en het allemaal maar heel normaal vonden, toen de check up geslaagd was stopten ze hem zo weer terug....en niemand vond het gek behalve ik. Ik werd huilend wakker maar gelukkig het was maar een droom..... Houdt moed meid!
VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Ik heb zo'n zelfde soort droom gehad als Suzieq, maar dan dat de baby met 20 weken eruit gehaald werd en nagekeken en o het was een meisje en naderhand weer terug gedaan werd...zo raar!
Maar dit soort dingen droom je idd, als je zwanger bent gaat er zoveel door je heen en je verwerkt alles in je droom. Ga er vanuit dat het niet zo is, al snap ik je angst heel goed. Die kans is volgens mij niet zo groot.
susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
eigenlijk best grappig als je er later eens over nadenkt.... haha
laat het ons maar even weten natas !
dianaaOud lidBerichten: 87Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo meiden,
Nu vroeg ik me af hoe groot de kans is op een leeg vruchtzakje. ... Ik ben ook vreselijk bang dat er niets te zien is met de echo. Omdat ik deze maand geen positieve ovultie test gehad maar wel zwanger! ik ben natuurlijk heel erg blij maar ook bang.
Gr,
Dianaa
MG1981Oud lidBerichten: 1.361Lid sinds: 21 mei 2008
He dames,
Ik meld me hier aan omdat ik een leeg vruchtzakje heb.
Ben gister met 7wk naar mijn 1e echo gegaan en daar kwamen ze er achter dat mijn vruchtzakje leeg is.
Nu moet ik wachten op een miskraam en anders een curettage.
Het is balen maar je doet er niks aan.
Het wachten tot vind ik minder.
MG
MG1981Oud lidBerichten: 1.361Lid sinds: 21 mei 2008
Nou vandaag 2e echo blijk gewoon zwanger te zijn vruchtzakje met vrucht en een mooi kloppend hartje te zien.
Wat raar allemaal.
soepkipOud lidBerichten: 170Lid sinds: 30 april 2010
Hey MG1981,
Dat is bizar ja, maar ook heel bijzonder natuurlijk!! Gefeliciteerd!! Wat fijn dat dit zo'n mooie wending heeft gekregen.
Ik hoop dat het snel tot je door dringt en je niet weerhoudt om lekker van je zwangerschap te gaan genieten.
Die week korter is dan ook niet erg. Blij toe dat het allemaal goed is en het hartje klopt.
Groetjes,
Soepkip
suus81Oud lidBerichten: 998Lid sinds: 3 juni 2010
Heeeeeeeeeeeeee wat goed nieuws MG1981!!
Dus toch maar goed dat er weer naar gekeken is he?!