greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
Hallo meiden,
Wellicht heeft een van jullie een idee? Ik heb sinds twee dagen zo ontzettend veel last van pijn in mijn maag! Als ik zit of plat op mijn rug lig is het te verdragen, maar zodra ik op mijn zij ga liggen....
Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap last van brandend maagzuur gehad, maar dat was heeeeel anders dan dit.
Heeft iemand hier ook last van gehad?
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb het een paar keer gehad en dat doe zooooooooooooooooooooo zeer 😞
echt krampen etc he!!!!
ik weet niet meer wat ik deed, volgens mij afwachten, rennies eten (voor de zekerheid haha) en slokjes water ..
succes!
zonOud lidBerichten: 1.033Lid sinds: 1 januari 2005
klinkt wel als brandend maagzuur......heb er ook last van....
Femke1970Oud lidBerichten: 660Lid sinds: 16 november 2009
Klinkt mij meer in de oren alsof je maag gewoon gigantisch in de verdrukking komt te zitten zo aan het einde van de zwangerschap. Dat ken ik wel! Trouwens dat hele gebied daar was gevoelig, inclusief mijn ribben. Dat kon heel erg pijn doen...
Is je kindje al ingedaald? Zo niet, dan krijg je weer wat meer 'lucht' zodra dat is gebeurd, en de pijn neemt dan ook flink wat af.
Sterkte met de laatste loodjes! 😉
greetje83Oud lidBerichten: 3.595Lid sinds: 15 september 2009
He Femke,
Nee dat is het probleem, ben bijna 39 weken zwanger en die kleine wil niet indalen, dus waarschijnlijk zit mijn maag gruwelijk in de verdrukking. Ik moet zeggen dat het vandaag weer wat minder is, dus waarschijnlijk is het allemaal maar aanstelleritis 😉
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik hoop gewoon snel te bevallen, dan ben ik eraf! 😃
X
zonOud lidBerichten: 1.033Lid sinds: 1 januari 2005
ok wel typisch dat iedereen zegt dat t minder wordt als de kleine ingedaald is...dat is bij mij al bijna 3 weken t geval...en juist de laatste week heel veel last....
amOud lidBerichten: 911Lid sinds: 26 mei 2009
ik herken het wel ja,
Heb ook vreselijk last van mijn maag en alles wat in de buurt zat gehad op het eind maar ik heb de 39wk nooit gehaald.
enige wat mij hielp was goed o de ademhaling letten en rust nemen.
Succes met de laatste loodjes