roos28Oud lidBerichten: 1.185Lid sinds: 1 januari 2005
Het eerste onderwerp 'stoppen in juni 2010 met de pil' is zo vol, dus denk ik maak er nog één, iemand zin om hier mee te kletsen? Dan is het misschien wat beter te volgen, anders moet je zoveel terug lezen...
Patricia1983Oud lidBerichten: 68Lid sinds: 1 januari 2005
Hi Roos,
Lijkt me gezellig om mee te kletsen! Wij zijn aan het klussen voor een 2e kleine wondertje.
Leuk om met andere meiden te kletsen die in dezelfde sitautie zitten.
Succes met zwanger worden!
sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010
hej meiden,
Jaa lijkt me leuk om hier verder te kletsen! Het werd inderdaad wat onoverzichtelijk 😃
Wij zijn meteen bezig voor het eggy. Wij wilden eerst ontpillen maar uiteindelijk zei de dokter dat dat niet nodig was.
Ik slik nu ongeveer 3.5 week foliumzuur en ben vanaf 28 mei gestopt met de pil 😊
Zoooo spannend deze dagen.
Mijn klusweekend is 9 juli dus moet nog geduld hebben. Tuurlijk tot die tijd ook gewoon klussen. maar dan is het extra spannend
lIefsss
roos28Oud lidBerichten: 1.185Lid sinds: 1 januari 2005
Leuk!! 😃 😃
Ik had donderdag mijn laatste pil, ben toen ook begonnen met vitamine/foliumzuur pillen, ben vandaag ongesteld geworden.
Ik ga ook niet ontpillen, tenminste had vernomen dat dat niet moet, dus ja waarom zouden we dan wachten.
Als ik er vanuit ga dat ik een cyclus van 28 dagen heb, dan is over 2 weken ons 'klusweekend', zo spannend!!!
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Hey meiden,
Dat is niet nodig. Zodra wij vinden dat hij te vol is, zullen we een nieuw topic aanmaken.
Deze sluit ik.