baby schreef:Hoi Roosje,
Vraagje.
Hoe is t afgelopen bij de huisarts?
Ik hoop dat je wat te weten bent gekomen.
Groetjes Baby.
Hoi baby
Ik ben vanochtend naar de dokter gegaan. Volgens hem is alles ok en hoef ik me geen zorgen te maken. Hij vertelde me dat het normaal is dat een vrouw 1 of 2 keer een miskraam krijgt in haar leven en dat dat niet wil zeggen dat er iets mis is met je. je kan gewoon kinderen krijgen. Hij zei dat ik het positieve kant ook moest zien, ik weet nu dus dat ik zwanger kan raken en er zijn heel veel vrouwen die vruchtbaarheids problemen hebben. ik besef dit ook wel maar ben toch best wel down over wat er gebeurt is maar dat waait ook wel over hoop ik.
Ander advies dat de dokter me mee mag was dat ik mijn volgende menstruatie goed in de gaten moest houden, als het niet het zelfde is als mijn normale menstruatie moest ik contact opnemen en dan zou hij me verder onderzoeken.
maar voor nu was er geen reden voor paniek.
Ben alleen vergeten te vragen of het mogelijk is dat ik meteen weer zwanger kan raken of dat het tijd nodig heeft om eerst daarbinnen helemaal te herstellen.
weet iemand van jullie dit misschien?
voor de rest voel ik me wel ok.
gisteren was het wel minder. ik had namelijk in mijn enthousiasme na de eerste zwangerschaps test een fopspeen gekocht en laten inpakken. ik dacht ik ben zeker zwanger heb alleen nog niet genoeg hormonen. die fopspeen wilde ik dan als kado aan mijn man geven. ik had het verstopt en kwam gisteren met opruimen het kadotje tegen, heb daarna een uur gejankt.
Ach ja het heeft even tijd nodig en gelukkig steunt mijn man mij ontzettend goed.
groetjes
Roosje