CalimeroOud lidBerichten: 563Lid sinds: 1 januari 2005
Hi Meiden,
Ik zou graag van jullie willen weten met welke ovu-testen jullie testen. Ik heb zelf de afgelopen rondes telkens die van kruidvat gebruikt maar deze zijn toch wel prijzig. Omdat mijn cyclus niet erg regelmatig meer is test ik toch elke maand wel 10 dagen. Die ik nu koop van kruidvat zijn 5 voor E9,95. Komt dus op E20,- per maand ongeveer....
Hebben jullie goede ervaringen met goedkopere merken?
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Van matcare en sensitest heb je hele fijne dipsticks maar ook gewone met venstertje en niet al te duur..
Ik heb deze maand van clearblue in huis gehaald omdat ik net verhuisd was en geen internet had , ze waren wel super fijn maar neem ze niet nog een keer omdat ik ze te duur vind.
Succes!
Jasmijn77Oud lidBerichten: 8Lid sinds: 1 januari 2005
Ik gebruik de testen van Zwanger & Kids. Eerder ook sensitest en kruidvat gebruikt. Omdat ik een onregelmatige en lange cyclus heb, moet ik elke dag testen. Ik heb daarom een tijdje geleden gezocht naar de goedkoopste testen en kwam uit bij Zwanger & Kids. Zeker een aanrader, wat mij betreft.
Succes!
CalimeroOud lidBerichten: 563Lid sinds: 1 januari 2005
Bedankt voor de tips. Ik heb nu die van MatCare besteld. Waren 15 voor €15,-. Ik denk dat ik aan 15 sticks wel genoeg heb deze ronde. Ik hoop het tenminste...