Peet schreef:Hoi Evelien!! Welkom op t forum!! Wij zijn nu in de wachtperiode van de eersteronde clomid. Heb ook 50 mg gehad!! Zij hebben het eitje bij mij gevolgd tot 16mm en toen moest ik zelf thuis ovulatietesten gaan gebruiken. Eigenlijk moest ik met zon positieve test terug voor een samenlevingstest, maar dat trok ik even niet.. Het eitje groeide in het begin niet zo goed, daardoor ben ik 4x op en neer naar het ziekenhuis gemoeten.. En ik vond het heel zwaar! Mijn vriend kon niet mee omdat dat lastig was voor het werk.. Hij is ook heel erg nuchter.. Heeft zoeits van: Als het nu nog niet lukt, dan maar de volgende keer, en anders volgend jaar.. Het komt zoals het komt.. Maar vanaf dag 1 dat ik met de pil gestopt ben kan ik nergens anders meer aan denken dan aan een kindje.. Het is zon naar gevoel als je het dan niet 'zelf af kunt'. Dat je dan toch hulp van het zieknhuis moet hebben.. En ik ben heel gelukkig met wat ik heb, mn leventje is heel goed op de rails, lieve man, 2 lieve hondjes, mooi huisje.. Maar toch mis ik iets.. En ik hoop het snel te hebben...
Spannend dat waarschijnlijk maandag de eisprong is! Toen ik mn eisprong had was ik zo zenuwachtig!! Terwijl we al een jaar vreeen met het idee dat er mssn een kindje van zou komne.. Nu pas heb ik het idee dat het écht is!! Spannend hoor, geniet lekker van elkaar!! Lata je weten hoe het maandag in t ziekenhuis was??
Liefs Peet
Hoi Peet, Jeetje wat ben je snel zeg 😃
Ik heb ook zo'n nuchtere man hoor... gister zei hij nog toen ie kapot uit het werk kwam ; oh joh " het " kan morgen toch ook?!?!? nou dat snap je toch niet... ben helmaal uit me stekker gegaan zeg! Ik leef op het moment volgens een agenda en dan zeg je dit.... nou dat pik ik dus niet!!! heb het vanmorgen maar even uitgetekend waarom het zo belangrijk is om " het" op tijd te doen, en ja hoor nu snapt ie het wel en luistert voortaan hahhaa:-D
Ik snap je dus zo goed joh... alles voor elkaar en alleen nog een kindje! Is bij jou ook iedereen zwanger?? pfff kan geen verhaal meer horen van oh joh dacht dat het wel een tijdje kon duren, maar was gelijk zwanger grrrr:evil:
Ik hoef trouwens maandag niet gelijk terug, over een weekje progesteron prikken en dan weten ze of ik een eisprong heb gehad. Als dat niet het geval is mag ik direct beginnen met 100mg clomid... wanneer weet jij iets??
groetjes evelien