Jeetje hoop1970 wat heb jij al een hoop meegemaakt zeg... en wat heb ik veel respect voor je doorzettingsvermogen bij al die teleurstellingen!! Ik vind het ook zo knap dat jullie voor jezelf al hebben besloten om echt niet verder te gaan met IVF en dat je nadat je de 40 bent gepasseerd deze droom dus niet kan waarmaken...
Ik heb zelf helemaal geen overgewicht, beharing of acne ( wat ik iid ook gelezen heb bij PCO ) ik heb eigelijk altijd al een onregelmatige cyclus gehad, alleen na het stoppen met de pil helemaal niets meer...
Ik hoop echt zo dat het jullie nog lukt dit jaar!
@
Beebie_Wish Ten eerste wat heb je een prachtig en stoer mannetje op de wereld gezet zeg!!! Bij mij slaat de clomid 50mg ook goed aan in de eerste ronde 2 eitjes die goed groeien... nu nog even wachten of er ook daadwerkelijk een eisprong is geweest... spannend...!! 😊 Als dat niet het geval is mag ik ook een hogere dosering.
Ik heb nog wel een paar vraagjes aan jullie... Ik heb van CD 5 tot CD 9 clomid geslikt op CD 10 follikelmeting 1 ei 12mm en 1 ei 14mm omdat het zo snel groeide zei de arts moest ik de volgende dag terug CD 11 ze waren nu 14mm en 16mm vervolgens om de dag klussen van CD 11 t/m CD 16,dit natuurlijk ook gedaan. Maar nu lees ik op andere sites dat de eitjes met clomid sowieso groter worden voordat ze springen wel 28mm en je eisprong pas op CD 19 is... Goed de arts die de meting heeft gedaan zal echt wel weten hoe en wat ...maar wat is jullie ervaring hiermee?
x Evelien