vorig jaar was er een programma op rtl4 waarin bnn-ers dansen gingen na doen. deze werd door viola holt en willibrod nagedaan. zij deden het heeeeel slecht vond ik, maar ik was toen midden in het regelen van onze bruiloft en vond het wel inspirerend. dus ff googelen en voila! 😃
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
:D:D:D:D daar word je toch vrolijk van:D zal t zelf volgens mij niet zo prettig vinden als ik op die manier gevraagd was, maaaaaar , ik vind t wel mega cooool
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
Lied van mijn man en mij ( toen we elkaar net kenden waren we deze heel hard aan het mee zingen in de auto en zo kwamen we er achter dat we allebei Blof goed vonden!:-D
Ik zou bijna bang van je worden Liek, wij zaten die filmpjes vorige week op het werk te kijken! 😉
Overigens, in ons "stoppen met de pil in Oktober 2010 topic" waren we liedjes aan het delen, en dacht: wellicht ook leuk hier wat neer te zetten! Overigens via de optie "video" is het handiger te bekijken..
Marco Borsato: http://www.youtube.com/watch?v=xK7owo6kXyg&feature=player_embedded
hey! Ik kom ook even meekletsten /filmpjes delen. @selly, (ook hier 😉 )jaaaa die film hebn ik ook heel hard zitten huilen!!!! WAt zielig he???pfff..... echt niet droog te houden. Maar goed dat ik hem alleen gekeken heb!haha. Toen ik mijn vriend vertelde over de film wilde hij m niet meer kijken, was bang dat ie ging huilen hihihihi.:)
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010