Ik ben Puck en ook nieuw hier op deze site. Drie weken geleden verraste mijn lief mij door aan te kondigen dat een kindje samen hem helemaal fantastisch lijkt en sindsdien leven we in een soort van roes :oops:
We willen nog even wachten tot november voordat mijn spiraaltje verwijderd wordt (AU!!) en dan gaan we voor het eggie. Vriendlief is inmiddels helemaal doorgeslagen en koopt echt de meest leuke spulletjes. Ik doe natuurlijk gezellig mee en probeer ondertussen nog iets van conditie op te bouwen.
Ik hoop hier veel te zijn en veel nieuwe dingen te weet te komen.
Tot gauw!
Liefs Puck
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Helemaal leuk! mijn vriend en ik hebben laatst terwijl we aan het zwemmen waren (vreemde plek ik weet het ;)) Ook ons gesprekje gehad nadat we alleen maar baby's zagen daar. Ik stop in oktober met de pil... we kunnen niet wachten! Zijn helemaal knuffelig en proberen al leuke namen te bedenken etc haha. Nu maar hopen dat het gaat lukken 😉
Heel veel succes!
Puck14Oud lidBerichten: 1.443Lid sinds: 1 januari 2005
Wat ontzettend leuk voor jullie! Ik vind het allemaal heel erg bijzonder, voel me zo speciaal omdat mijn lief dit samen met mij wil. Dus ik geniet er ook enorm van, nu al haha. Mijn lief heeft inmiddels al een hele mooie witte ronde box gekocht... zo enthousiast is hij. Toch wachten we nog een paar maandjes zodat we ook allebei een beetje aan het idee kunnen wennen en kunnen kijken hoe we straks allemaal gaan regelen enzo. Er zullen vast meer meiden zijn die deze plannen hebben voor het najaar. Is het een idee om een nieuw onderwerp aan te maken zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden?
Groetjes
Wat gezellig dat je zo snel reageerd 😃 Ik heb een topic aangemaakt onder zwanger worden, met de titel: Stoppen met de pil in oktober 2010. Hier kan je sowiezo mee kletsen maar een nieuw topic kan uiteraard ook:D zoiets als: Klussen in het najaar 2010 😉
Wij zijn vd week wel even wezen kijken voor baby spullen maar meer om een idee te krijgen van de kosten. Ik zou het liefste al van alles kopen maar ik ben ergens bang (zonder echte reden hoor) dat het zwanger worden misschien niet zo 1,2,3 lukt. Je hoort hier verhalen van meiden waar het heel snel mee gaat maar ook over dames die al 3 jaar bezig zijn en nog altijd zonder succes. Om echt al dingen te kopen vind ik daarom lastig.. maak ik mezelf helemaal gek.
Heb overigens wel al een aantal uur in onze huidige logeerkamer gestaan hoor... even bedenken hoe ik de toekomstige babykamer wil gaan schilderen, wat er op de vloer moet etc. haha erg leuk 😉
Groetjes!
Goed, Evi vraagt al precies wat ik zojuist wilde gaan vragen via dit forum... maar nogmaals welkom! 😉 Je hebt je weg al aardig gevonden hier zo te zien.