Bij deze zal ik mijzelf even voorstellen: Ik ben wen, 24 jaar en 8 maanden getrouwd en al 8 jaar samen.
Wij hebben samen besloten dat het weleens tijd moest gaan worden om te stoppen met de pil. Manlief zeurt nu al dat hij er niet jonger op word! :shock: Haha!
Vind het allemaal ontzettend spannend!
Groetjes Wen
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Nog heel eventjes afwachten, de banner telt af voor mij ;).
Ik ben bijna 21 en mijn vriend is nu 27 en heeft altijd gezegd dat hij vรณรณr zijn 25e vader wilde worden. Helaas kende hij mij toen nog niet, pas 1,5 jaar samen, maar wel het gevoel dat het ware liefde is. Ik heb het altijd rond deze leeftijd gewild, dus gelukkig zitten we beide op hetzelfde pad en vinden we het nu tijd om te beginnen. Hij laat nu aan mij over om te bepalen wanneer precies (oktober al of pas volgend jaar), zolang het maar binnen een jaar is ;). Dus voor mezelf oktober als doel gesteld met de gedachte dat het misschien toch nog wel wat maanden kan duren. En zo niet, dan redden we ons ook prima ๐
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Ok, dus dan zal het voor jullie ook oktober worden? Dan gaan we tegelijk de spannende tijden in ๐ In het kopje "Zwanger worden" is een apart topic voor Oktober 2010, misschien gezellig als je daar ook komt?
WennnOud lidBerichten: 70Lid sinds: 1 januari 2005
Welkom op het forum!! Ik ben 23 en mijn vriend 28 en wij gaan dus ook in oktober stoppen met de pil. Wij vinden het ook heel spannend hoor, er gaan zoveel vragen door je hoofd heen!
1 ding wat ik wel leuk vind: de mijne zit ook de hele tijd te piepen dat hij VOOR zijn 30tigste papa wil zijn ๐ Naja prima dan ben ik 24 of 25 als de kleine komt ๐