ik ben nieuw hier:-D ik vraag me af of er hier nog meer mensen zijn zoals ik 36 jaar en gescheiden twee lovely zoons van 8 en 11 jaar nieuwe partner met hem wil ik heel graag nog een kindje krijgen raar idee ik nog een keertje zwanger misschien ik ben gestopt met de pil eind mei mijn lichaam is erg van slag maak me soms zorgen of het nog lukt gezien mijn leeftijd? dat is dan geen wereldramp, omdat ik al gezegend ben maar toch
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Ik ben pas 23 en wij gaan voor onze 1e dus dat is niet vergelijkbaar maar wilde je alleen even heel veel succes wensen met opnieuw zwangerworden. Wel spannend allemaal! en heel leuk dat jullie samen nu voor liefdesbaby gaan!
terrybearOud lidBerichten: 74Lid sinds: 1 januari 2005
ja echt wel we vinden het geweldig we hebben samen al 4 jongens hij 2 van 8 en 7 en ik van 11 en 8 ben benieuwd of het gaat lukken echt leuk jij ook veel succes de eerste is super bijzonder
We hebben zo te zien al veel overeenkomsten, ik ben: ook 36, ook gescheiden, ook een nieuwe partner, ook hij heeft kinderen (3), alleen ik nog niet....
Ook ik vraag me af, of het ons gaat lukken...
terrybearOud lidBerichten: 74Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi, ik ben ookgescheiden 38 en heb een zoon Van 7 en ben in februari opnieuw getrouwd. Mijn mas is 31. In Maart was ik zwanger Van mijn 2e kindje, zijn eerste. Maar dat moesten we hele na 3 maanden weg laten halen omdat er ernstige afwijkingen geconstteerd werden. Daarna een aantal hele moelijke maanden gehad met veel tegenslagen en volgende week nog een heroperatie om restweefsel weg te halen en dan is hopelijk alles weer normaal en worden we snel zwanger.