Sorry als ik een thread open terwijl er al 1 van is, maar volgens mij opent iedereen nieuwe bij het voorstellen 😃
Mijn naam is Lin, bijna 24 en wij proberen nu 4 maanden om zwanger te worden van onze eerste. Ik woon in de mooie kop van Noord Holland en werk met verstandelijk beperkten.
Ben een enorme piekeraar en denk over alles 100 x na, dit is mede een verschijnsel van mijn ADHD. Mijn vriend heeft het overigens ook, de kans dat de kleine het krijgt is 75% maar goed dat is afwachten en bovendien valt er goed mee te leven hoor 😃
In mijn vrije tijd houd ik van gezelligheid met vrienden, filmpje kijken, lopen met de hond, aerobics, lezen, koken en winkelen, vrij doorsnee dus 😃
Ik hoop hier ervaringen te delen en gewoon een beetje gezellig te kletsen!
Tot posts!! 😉
tamaatjeOud lidBerichten: 12Lid sinds: 1 januari 2005
ja wonderbaarlijk he. daar zijn we uiteraard erg blij mee. bij mijn 2e dochter heb ik 1.5 jaar gewacht dus zo zie je maar weer. ik hoop dat jij ook snel kunt zeggen dat je zwanger bent, succes
LieveOud lidBerichten: 275Lid sinds: 27 augustus 2010
ook ik ben nieuw hier! Ben net 30 en zijn sinds april bezig voor een eerste kindje. Vind het ontzettend spannend. Hoop dat we snel een keer goed nieuws mogen hebben 😊 ik merk dat om mij heen veel mensen heel snel zwanger raken en dat is soms best lastig als je het zelf ook graag wilt.
Heel veel succes iedereen en hopelijk kunnen we allemaal over een poosje goed nieuws brengen.
Groet, Lieve
ChelkeOud lidBerichten: 568Lid sinds: 1 januari 2005