Ik zal me even voorstellen...:oops: Ik ben Yamilla, 21 jaar, woon in Veenendaal samen met mijn lieve mannetje. We zijn nu al 4 jaar bij elkaar, en wonen sinds juli samen. Een jaar geleden hebben we besloten dat we een kindje willen.. En ik ben toen meteen gestopt met de pil. Ik was er toen ook al helemaal klaar voor. Mijn school heb ik er voor opgegeven (niet dat ik nooit meer naar school ga, je hebt tegenwoordig thuisstudie), en ben ik full time gaan werken. Mijn vriend gaat wel verder met school (omdat ik wel wil dat mijn kindje het later goed heeft), hij volgt een HBO opleiding. Ik ben nu alweer vele rondes verder, maar ik ben ervan overtuigd dat het op een keer moet lukken (alleen heb ik veel moeite met het stoppen van sigaretten:oops:). Geduld is een schone zaak.
Iedereen geluk met het "klussen":-D
Liefs Yamilla
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Welkom Yamilla en veel succes met zwanger worden! Heb je zin om ons te vergezellen in het 1989 forumpje (Onder Zwanger worden..)? Ook meiden geboren uit 1988 zijn welkom, mocht je dit jaar 22 worden :).
Zelf ben ik 21, wij zouden eigenlijk beginnen in Oktober, maar hebben nu toch besloten eerst te gaan trouwen.
Ik ben toen ik net 19 was ook gaan werken, ik had toen mijn MBO 4 al afgerond. Eigenlijk wilde ik nog HBO doen, maar toen ik me realiseerde dat als ik dan net klaar zou zijn met mijn studie ik niet veel kans had om mijn carriere te ontwikkelen. Ik wilde namelijk ook graag een kindje voor mijn 23e en wilde zeker eerst 2 jaar sparen (dus werken) voor we zouden beginnen. Dus niet veel keus haha, maar geen moment spijt van gehad. Ik heb na een jaar een vast contract gekregen en nogsteeds blij waar ik werk en verdien evengoed lekker :).
Hopen dat het snel bij jou raak is!
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
wat leuk nog een jonge meid met kinder wens ik ben afgelopen week 22 geworden. Ik zit ook in 1989 topic ik kom uit 88 maar daar was nog geen topic en het is super gezellig in 89 haha. als we maar een beetje matchen met leeftijd denk ik dan.
Doe je iets om het zwanger worden te helpen?? dan doel ik op ovu testen?? of temperaturen etc etc.
Ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel raak is
angel26Oud lidBerichten: 1.790Lid sinds: 13 juni 2010