ik ben jacqueline, 31 jaar en ik woon alweer 4 jaar samen met mijn vriend. De laatste tijd begint het te kriebelen bij ons, maar ik durf niet zo goed zwanger te worden ivm seroxat die ik al jaren neem. Ook ben ik bang dat mijn kindje net als ik een angststoornis zal ontwikkelen aangezien mijn oma, mijn vader en ik het allemaal hebben (gehad) ik kan er nu prima mee leven, maar toch weerhoudt dit me ervan om een kindje hopen te krijgen. Ik hoop eigenlijk dat ik hier op het forum wat ervaringen kan lezen van andere mensen die hier zelf ervaring mee hebben of iemand kennen.
liefdevolOud lidBerichten: 648Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb zelf ook een angststoornis en inmiddels 2 gezonde meiden van 11 en 8 en 5 weken zwanger. merk niks aan de meiden, sterker nog, ze lachen me uit dat ik overal bang voor ben. toen ik van de 1e zwanger raakte moest ik eerst stoppen met seroxat. oftewel het kan ook heel goed gaan (tot nu toe dan)
succes met jullie beslissing
ChelkeOud lidBerichten: 568Lid sinds: 1 januari 2005
welkom.. wat vervelend dat je een angsstoornis hebt en dat je er misschien van kan weerhouden om voor een kindje te kiezen. Heb je hier al met je huisarts over gesproken? Ik wens je heel veel succes met je beslissing nemen
JacquelineOud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
ja, ik ben een jaar geleden na jaren therapie gestopt! 😊 want het gaat harstikke goed. Ik heb mijn leven erop aangepast. ik kan bijvoorbeeld niet naar hele drukke feesten of verjaardagen, ik doe naast mijn werk het gewoon rustig aan, lekker in huis. daardoor heb ik geen vriendinnen dus daar kan ik ook niet mee praten. ik kan wel naar mijn psychiater weer, want ik moet dan wel stoppen met m'n medicijnen, tenminste dat wordt aanbevolen. en daar zie ik erg tegenop. dat lijkt me heel eng.
angel26Oud lidBerichten: 1.790Lid sinds: 13 juni 2010