Ik ben Yvonne, 25 jaar en net lid geworden. Ik weet al heel lang dat ik graag moeder wil worden. 24 juli zijn mijn man en ik getrouwd en nu willen we er helemaal voor gaan! Toevallig kwam het net zo uit dat 25 juli mijn nuvaring uit moest en die is er dus ook uit gebleven.. Tot nu toe helaas nog geen natuurlijke menstruatie.. Helaas ook niet al zwanger aldus de vier testen tot nu toe! Ik hoop dat mijn menstruatie wel snel op gang komt, een vriendinnentje van mij heeft er meer dan een jaar op moeten wachten! Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag!
Groetjes Yvonne
truitjeOud lidBerichten: 23Lid sinds: 1 januari 2005
hoi yvonne! ik ben ook nieuw op dit forum! ook ik wist al jong dat ik kleintjes wilde. ik ben nu 27 en we hebben besloten ervoor te gaan! wat vervelend voor je, dat wachten. ik heb er zelf helaas geen ervaring mee, bij mij gaat donderdag mijn mirena eruit, dus ik ben ook heel erg benieuwd hoe het gaat verlopen... heel veel succes en laat weten hoe het gaat!
femkeOud lidBerichten: 545Lid sinds: 29 augustus 2010
volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde schuitje! wachten tot we ongesteld worden of wachten tot we zwanger zijn! Het is te hopen dat er snel iets gebeurt Yvonne! Vervelend he die onzekerheid en het wachten. Wij zijn nog maar net begonnen en ik vind het wachten al moeilijk. Truitje! voor jou ook bijna de spannende tijd! Nog een paar daagjes wachten en dan kan je ook meewachten haha Zijn julie ook begonnen met zwangerschapsvitamine en folium? Ik ben heel benieuwd hoe het julie vergaat! Ook van mij, heel veel succes!
la bellaOud lidBerichten: 7.653Lid sinds: 10 juni 2010
hoi femke! dankjewel voor je welkom! jij bent ook aan het wachten? hoe lang wacht je al? ik ga vanaf morgen beginnen met multivitamine met foliumzuur. iedereen ook veel succes met wachten! ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat verlopen met die mirena eruit halen... ik hoop dat het niet zo pijnlijk is...
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010