Ik ben nieuw hier, heb deze site via google gevonden! Ik ben 20 jaar en mijn vriend en ik proberen zwanger te worden! Ik ben blij dat deze site er is.. kan je er toch over praten zonder dat iemand je raar aankijkt omdat ik jong ben en zonder dat ik verantwoording hoef af te leggen! en prachtig om verhalen van moeders te lezen!
Zelf ben ik student SPW 18+ en ben over een half jaar klaar! Mijn vriend werkt in de beton industrie..
Mijn hobby's : lezen en lekker buiten zijn!
Nou dat was het zo'n beetje!
groetjes! Liesje
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Ik vind het forum ook super fijn. Onze omgeving weet van niets en zo kan je er toch lekker over praten. Er is onder andere een topic: jonge meiden die zwanger willen worden. Misschien is dat leuk voor je. Er zijn ook topics met leeftijdgroepen. Ik zit bij de topics: - 1987 - stoppen met de pil in oktober 2010
ben je al gestopt met de anticonceptie?
Zal me trouwens ook even kort voorstellen: ben Evi, 23 jaar. Mijn vriend is 28 en wij stoppen eind oktober met de pil. Tot spreeks!
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Welkom op het forum. Ben zelf net 21 geworden, dus we verschillen niet veel van leeftijd ;). Ben je ook van 1989? We hebben een speciaal forum in "Zwanger worden.." voor 1989 ;), ook meiden van 1990 of 1988 zijn welkom natuurlijk!
Sinds wanneer ben je bezig zwanger te worden? Wij gaan eigenlijk pas vanaf mei beginnen, plannen een beetje gewijzigd, maar ik hang hier wel veel rond 😉
vruchtjeOud lidBerichten: 1.340Lid sinds: 11 januari 2010