Ik ben moeder van een zoontje van 1,5, zelf 24 jaar, en heb gisteravond samen met mijn man besloten dat we voor een tweede gaan... Het is echt super leuk en spannend allemaal, ik ben vooral zo benieuwd hoe lang het gaat duren deze keer, en geniet van alle leuke dingen er omheen!
Hoop contact te maken met meiden die in hetzelfde spannende schuitje zitten 😊
Liefs happy mum
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Ja, ik ga morgenochtend mijn Mirena laten verwijderen. Spannend hoor. Ik kan echt aan bijna niks anders denken.
Dat is nog even wachten voor jou dan!
Wel goed om je er goed op voor te bereiden, het kan immers heel snel gaan. Wist je maar hoe lang het gaat duren he... Als je nu wist over hoeveel maanden je zwanger gaat zijn, zit je niet steeds zo in onzekerheid!
Maar het is ook wel leuk, dat spannende.
Ik wens jou ook heel veel geluk met het zwanger worden, en succes met wachten!!!
Liefs
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Ik vertrek over 2 weken voor 6,5 week naar Thailand. De dag dat ik terug kom stop ik met de pil. Zag het niet zitten om daar ongi te worden haha.
Ben inderdaad erg benieuwd. Omdat het de 1e is heb ik geen idee wat ik kan verwachten en of het snel gaat of niet etc. Het is gewoon afwachten 😉
Dat je bijna nergens anders aan kan denken snap ik volledig. Ik heb hetzelfde. Het is wel erg fijn voor je dat je mirena morgen verwijderd word. Dan kunnen jullie er echt al snel voor gaan.
Ik zit met een paar hele leuk meiden bij het topic: 😃 Stoppen met de pil in oktober. Puck en angie zijn 2 meiden die uiteindelijk pas veel later gaan stoppen maar die kletsen ook gewoon mee. Ik vind het er erg gezellig. Kijk maar eens 😉
Misschien tot spreeks! Liefs Evi
angel26Oud lidBerichten: 1.790Lid sinds: 13 juni 2010