Mijn vriend en ik zijn zo'n 1,5 jaar samen. We waren eigenlijk van plan nog even te wachten voor we voor kinderen zouden gaan, maar soms loopt het leven anders dan je zou willen. Door erfelijke factoren heb ik ongeveer 50% kans om vervroegd in de overgang te raken. Dit weet ik pas sinds maart van dit jaar. Aangezien ik 'al' 33 ben en we heel graag samen een gezinnetje willen ben ik in april gestopt met de pil. Helaas tot op heden nog zonder resultaat maar we blijven positief. Het zwanger worden houdt me steeds meer bezig en je kunt er nu eenmaal niet zomaar overal over kletsen, vandaar mijn aanmelding op dit forum. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Mijn moeder was 33 of 34, dat weet ze zelf niet precies meer. Ik heb ook nog een nichtje dat het met 37 had. Het is inderdaad wel erg spannend. Maar gelukkig is er dus ook een kans van 50% dat het mij niet gebeurt...
Dank je trouwens voor het welkom heten. Ben je zelf ook bezig met zwanger worden of ga je eerst trouwen?
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
We zouden beginnen in oktober, maar twijfelde al héél lang over welke stap we eerst zouden nemen; trouwen of zwanger raken. Nou ja ik was inmiddels al 2,5 week lid hier toen we besloten dat we toch voor het trouwen gingen. Dus ik hou nu lekker de rest in de gaten :D.
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Angie stalkt het topic: 😃 stoppen met de pil in oktober. Ze stopt nu natuurlijk pas veel later maar ze is zo gezellig dat ze mag blijven 😉 Iedereen is welkom vind ik!
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010