ceetje schreef:na laat maar weer.. had andere antwoorden nodig, die ik nu gehad heb..
als jullie een van mn eerdere berichten hebben gelezen weten jullie waarom mn kids niet thuis zijn TIJDELIJK!!!!
en dus NIET uit huis zijn geplaatst.
en wat ik ook al in een eerder bericht heb gezegt: met dat zaad wat hij nu produceert word ik echt niet zwanger.
dus tegen de tijd dat ik misschien ooid zwanger word heeft hij (hopelijk) al de stap gezet.
Ik geloof dat niemand hier iets zegt over dat je kinderen uit huis zijn geplaatst. Als je even goed onze dingen naleest zie je dat wij WETEN dat ze tijdelijk bij je ouders zijn en we weten ook waarom. Tijdelijk of niet Ceetje, wil je ze niet in huis hebben dan? Wil je er dan niet alles aan doen zodat ze thuis komen wonen, ik denk van wel en daarom zeggen we deze dingen. Jij post hier je verhaal...en dan krijg je reactie, zo gaat dat hier nu eenmaal...en wij willen je allemaal behoeden voor een grote fout en wij willen allemaal het allerbeste voor jou en je kindertjes en als je dat niet snapt of waardeert, of ziet dan vind ik dat triest!
Als jij alleen maar wilt horen "nou ceetje, toen mijn vriend aan de drugs verslaafd was...." nee meid die antwoorden krijg je niet.
Ik kan geloof ik nog uren doortypen hier en je vanalles proberen bij te brengen, maar volgens mij heb je geen plank maar een hele vloer voor je hoofd dat je niet wilt zien of lezen waar wij het over hebben. WIJ WILLEN JE HELPEN CEETJE!!!!!! Maar als je dat niet waardeert, ....
weet je ik stop ermee, want begin me te irrteren....gadver, ik WERK met kinderen die een prut jeugd hebben gehad, zielige, aangetastte kinderen....door onstabiele gezinnen....verslavingen etc....anyway...
Sterkte