Ik kom toevallig op deze site en lees zoveel herkenbare verhalen. Tijd om me even voor te stellen... Ik ben 25, mijn vriend en ik wonen samen en zijn sinds een aantal maanden 'bezig' mer zwanger worden! Ik werk in de zorg en heb eigenlijk een heel leuk leven 😃 Gister heb ik voor het eerst getest en vanmorgen weer... Gister was de streep heel licht, vanochend een stuk donkerder, maar nog niet zo donker als de controlestreep! Hysterie alom dus! Mensen die dit herkennen? Ik durf niet te hard te hopen en wil straks een clear blue test gaan halen...
Veel liefs Ingel
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
Meestal zegt iedereen hier: een streep is een streek! De kleur hangt af van je zwangerschapshormoon. Ik zou lekker een digitale CB kopen die duidelijk met tekst aangeeft: zwanger of niet zwanger.
maar ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren! 😉
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
welkom en gefeliciteerd... enne waarom zou je het niet van de daken mogen schreeuwen!! wij hebben het vanaf dag 1 gewoon bekend gemaakt! voelde heel fijn... en iedereen weet dat een zwangerschap mis kan gaan.. ook na de 12 weken!
IngelOud lidBerichten: 1.083Lid sinds: 6 september 2010
@ Rian-kippie; wij willen toch wachten tot na de eerste echo 12 oktober! En dat is meer omdat mijn vriend het niet helemaal kan geloven en natuurlijk zelf niks voelt haha! Hij wil graag het hartje horen kloppen en dat snap ik wel. Vanavond gaan we het wel aan mijn ouders vertellen, voor de rest houden we het nog even geheim. Maar das wel lastig haha 😛
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
zelf ben ik helemaal tegen de taboe om het stil te houden haha, maar ik moet toegeven dat ik sowieso een flapuit ben... hier is alleen de naam van onze griet nog geheim!
LisetteOud lidBerichten: 10Lid sinds: 1 januari 2005
Zit trouwens mijn eigen eerste stukje te lezen en daar heb ik geschreven dat ik 25 ben... Helaas is dat niet meer, ben 26 en wordt zelfs volgende maand 27 haha! Foutje!
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010
Mijn ouders waren echt door het dolle heen! Ze vonden het super! Kreeg gister een smsje van mijn moeder, dat ze elkaar nu de hele tijd opa en oma noemen. Haha, heb ook de dagboeken van mijn moeder gekregen, die ze bij gehouden heeft toen ze zwanger wa van mij en mijn broertje! Heb ze net zitten lezen, echt cool! Verder voel ik e vandaag erg beroerd, dat is wel echt wat minder, maar goed, heb even in bad gelegen, lig nu op de bank en het gaat wel weer!
LarissaOud lidBerichten: 226Lid sinds: 1 januari 2005