Ik ben dus nieuw hier en zoals het onderwerp al zegt, niet ongesteld en ook niet zwanger. Ik heb nu 1 x provera gebruikt en ben daardoor een klein beetje ongesteld geworden. Ik heb alleen ook al gelezen dat je geen Provera moet gebruiken als je zwanger wilt worden... Ik ben nu 30 en heb een pracht van een zoon van 1,5jaar. Bij hem was het in 1 x raak. Ik was gestopt met de pil, keurig om de 28 dagen ongesteld en na 1 x proberen al zwanger. Nu heb ik een dikke harde buik, maar niet van de zwangerschap of ongesteldheid.. Wie kan mij helpen????:cry::cry::cry:
moppie101Oud lidBerichten: 5Lid sinds: 1 januari 2005
hallo helena ik heb ook wel eens provera gehad, dit is om je menstruatie op te wekken. na 10 dagen krijg je een onttrekkingsbloeding, dit is dus geen echte menstruatie. hoe lang is dit geleden? heb je het van de huisarts of de gyn. als je na 28 dagen nog geen natuurlijke menstr. hebt gehad zou ik om duphaston vragen, daar reageer ik altijd goed op. hoop dat je hier wat aan hebt.
helena7Oud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
Thanks voor je advies. Ik begin dit echt heel vervelend te vinden. Net nog een zw.test gedaan voor "het geval dat" maar dat was natuurlijk negatief. Mijn ovulatietest gaf een lichte streep, maar naar mijn idee heb ik die bijna altijd. Volgens mij reageert die bij gewoon op "niet vruchtbaar". Maar goed. Ik had de provera van mijn huisarts gekregen en die was er al niet blij mee dat ik er naar vreog, maar ja. Ik snap gewoon niet dat dit nu gebeurt terwijl ik bij mijn eerste kindje, na gewone ongesteldheid peridos in 1 keer zwanger was.