kwam via google achter deze site en leek me wel leuk om ff mee te kletsen hier.
Ik ben Angela, 23 jaar, ik en me man zijn vorig jaar junie met de pil gestopt. En toen begin december kwam ik er achter dat ik zwanger was, we waren egt zoooo blij.. Ben toen 4 januarie naar dokter geweest en heb n echo laten maken (was toen 7 weken ) heb ook t hartje nog horen kloppen. Alles zag er goed uit. 22 januarie kreeg ikeens n rare buikpijn, voelde gewoon dat er iets niet goed was ben die avond naar t ziekenhuis gegaan en idd t hartje klopte niet meer. Vreselijk om zoiets horen, daar lig je dan en hoor je dat je babytje niet meer leeft, je wereld stort echt in, ik kon alleen maar huilen, dagen lang 😢 😞 de 26ste ben ik naar t ziekenhuis gegaan voor n curretage, dat was ook echt vreselijk, dan wordt je wakker en lig je gezellig in n kamer bij n vrouw die net n baby heeft gehad.. Heb toen 3 maanden rust moeten houden van de dokter ook nog vanwege n infectie die ik heb gehad.. en vanaf julie zijn we weer begonnen met proberen zwanger te worden. Ik wil niets liever dan weer opnieuw zwanger zijn! Hoop dat ik binnenkort dan ook eindelijk met n buikje rond loop.:)
moppie101Oud lidBerichten: 5Lid sinds: 1 januari 2005
Wat naar voor jullie wat jullie door hebben moeten maken. In ieder geval voor de toekomst veel liefde geluk en natuurlijk gezondheid gewenst! En hopelijk snel een mooi buikje! 😉
LisetteOud lidBerichten: 10Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus verloopt en wanneer mijn NOD dus precies is. Ik ben op mijn 14e begonnen met de pil (ivm zware en onregelmatige menstruatie) en 29 augustus gestopt. Ik ga voor het gemak maar even uit van 28 dagen cyclus en dat betekend de 28 de NOD voor mij?! En jij? wat is de belangrijke datum voor jullie deze maand? Succes met het zwanger proberen te worden.
ann86Oud lidBerichten: 18Lid sinds: 1 januari 2005
sinds mijn mk heb een heel onregelmatige cyclus de eerste 2 maanden ben ik helmaal niet ongesteld geweest toen n cyclus van 21 dagen en de laaste 2 maanden was t 35 dagen. Dus als t goed is moet t mijn NOD de 21ste zijn (kan natuurlijk ook weer anders zijn) we wachten af.. jij ook succes met t zwanger worden =)
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
Wat naar dat je een MK hebt gehad.Ik wens je heel veel succes met zwanger worden en hoop dat je je baby snel mag vast houden. Weet je, een collegaatje van me zei dat het enige positieve van een MK is dat je in ieder geval weet dat je vruchtbaar bent ( zij heeft op latere leeftijd kinderen gekregen en heeft de allereerste keer een MK gehad) en dat je je niet hoeft af te vragen of je misschien onvruchtbaar bent en dat ze dat wel fijn vond. Ik vond het toentertijd wat raar klinken, maar als ik soms verhalen lees over de onzekere situaties van dames die zwanger proberen te raken, bedenk ik me dat ze ergens wel gelijk heeft.
Anyway, Welkom!
HopeOud lidBerichten: 93Lid sinds: 11 november 2014
Heel herkenbaar dit verhaal, ik wens je heel veel succes en geluk toe!! En een beebje natuurlijk! Heb zelf ook een MK gehad dus weet hoe zwaar het is, en hoe rot als het niet zo snel lukt... Maar inderdaad mogen we wel heel blij zijn dat we weten dat we het kunnen worden...