hoi ik ben joanna en ik ben 21 jaar mijn vriend en ik zijn al 4,5 jaar bij elkaar en wonen samen in een mooi huisje helaas staat er nog steeds 1kamertje leeg wat wij graag willen gaan inrichten maar helaas het lukt niet.
ik ben na 6 mnd met hulp van provera weer ongesteld geworden, yoehoe en dat wel 14 dgn nu hopen dat het op pijl blijft.
mijn gyn (man) dacht dat ik pco had bloed af laten nemen en nee het is toch niet zo, te trage schildklier. naar internist geweest en neey hoor was niet zo erg zei de internist niks omzorgen over te maken.
naar vervangende gyn (vrouw) terug (mijne was op vakantie)
zij maakt een inwendige echo heel ruw zonder gevoel en zegt ik zie het al pco en je bent te dik???? ik ben 165 en ik ben 80 kilo heb 42/44 soms 46 ja ben te zwaar maar er zijn toch meer vrouwen met een maatje meer zwanger geworden toch??/
nu 23 sept afspraak Geert gen in elsendorp en die gaan me helpen zwanger te worden als het goed is of het moet spontaan gaan dat het liefste hihihihi
dus ja heel wat tegenslagen gehad vandaar dat ik vandaag mezelf aangemald heb met de hoop andere ervaringen te delen
Gr Joanna
jokonaOud lidBerichten: 1Lid sinds: 1 januari 2005