Mama-miertjeOud lidBerichten: 2Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal,
30 nov eerste echo gehad. Ik zou 12 weken zwanger zijn. Helaas was er alleen een vruchtzakje te zien. Na veel verdriet en nadenken toch besloten om 7 dec een curretage te laten doen. Nu na twee onderzoeken waren ze nog niet tevreden in het ziekenhuis. Nu heb ik 4 jan bloed (donkere drap) verloren na een week weer buikpijn. Leek erg op menstruatie maar ook op het begin van de zwangerschap. 4 jan zou precies een cyclus van 28 dagen zijn. Na vrijdag licht spoting en maandag weer donkere drap. Heb toch wel een test gedaan dinsdag maar die was neg. Hoe was jullie cyclus na een mk of curretage/cyclus na curretage?
Wij willen wel snel weer zwanger raken. Ben benieuwd....
MM
riannetjeOud lidBerichten: 3.294Lid sinds: 4 februari 2009
Mijn cyclus kwam na de curretage wel weer goed op gang maar ik was de 1e keer na de ingreep heel erg ongesteld ( meer en heftiger dan anders..) Daarna was alles wel weer ok. T was net of mijn lichaam zei dat ze weer schoon moest worden. Ik lees dat jij nog bent geweest voor de na controle, dat hoefde ik niet... 😞 ( ik ben gecurreteerd in mei 2008 na een zwangerschap van 6 weken) We proberen weer zwanger te worden sinds november 2008, tot nu toe zonder resultaat 😢 😊
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
Hoi hoi
Begin dec bloedverlies echo s gehad alles was goed een goed kloppend hartje bleef een beetje bloed verliezen .
Na een week geen bloedverlies 1 dag bloedstolsels verloren.
De dag erna 17 dec geconstateerd dat ons kindje precies 1 dag was overleden (8 weken zwanger)
21 dec het vruchtje verloren naar de gynacoloog geweest er zat nog teveel weefsel,,
medicijnen gekregen maar toch de dag erna een curretage gehad.
Na 3 weken nog een positieve zwangerschapstest..
Begonnen met ovulatietesten tot aan vrijdag een heel licht lijntje.
Vrijdag en zaterdag maar ook vandaag een vetter lijntje..
Misschien dat nu eindelijk 7 weken later me ei in aantocht..
Klussen en maar afwachten.
Na het stoppen met de pil in 1 keer zwanger hoop zo dat het nu ook zo snel gaat..
Groetjes