Rebecca schreef:Hi roos: dag 87 al, pff... ik weet niet of ik zoveel geduld heb hoor.. en had ik dit maar eerder geweten! dan was ik veel eerder gestopt en gewoon met condooms aan het werk gegaan, maar nu je dan echt voor een kindje wil gaan moet je eerst nog een jaar wachten op je ongi, pffff.... ben benieuwd naar je uitslag vrijdag! Ik denk dat ze op FSH en LH ook hebben getest! Succes, wie weet word je alsnog vanzelf ongesteld.. ik hoor soms zulke spookverhalen over 187 of zelfs 257 dagen! Je kan een ontrekkingskuur krijgen via de huisarts he, maar ja, dan heb je weer geen echte ongi van jezelf dus dat doe ik liever niet... heb jij trouwens verder ook helemaal geen klachten? buikpijn/hoofdpijn/groeiende borsten/vocht vasthouden? ik heb zo'n beetje alles door elkaar en dan weer helemaal niets, pff.. ik verbeeld het mezelf ook maar hoor! maar fijn dat er meer meiden zijn die dit hebben (natuurlijk niet voor jou, maar dan delen we in elkaars wanhoop haha!)
butterfly: he jij ook hier! ik heb redelijk wat klachten gehad van t ontpillen ja, vooral enorme hoofdpijn en mn buik doet dus sindsdien al raar... verder voel ik me wel een stuk beter, dus zeker geen pil meer hier! Ik hoop dat jouw NOD wel gewoon op tijd gaat komen!
hi tweety: nee mn banner loopt gewoon door, die moet ik misschien maar eens ff op stop zetten... bij jou idd ook 49 dagen zie ik, ik zit nu op 50 dus moet gewoon nog even geduld hebben denk ik.. jeetje wat een onderzoeken staan er bij jou in! Zou je niet het anti-fosforlipidensyndroom hebben? succes! wanneer krijg je uitslagen?
xx rebecca
Sorry net een hele kort door de bocht reactie, maar er kwam een collega bij me 😉
Ik heb dat geduld ook niet... maar je hebt geen keus...
Maarre ja ik heb ook allerlei kwaaltjes.... die lijken op zwangerschap maar het kan zomaar dat het komt door het ontpillen 😞
Het klopt inderdaad wat je zegt, het bloed wordt ook getest op die hormonen, weet alleen niet goed wat die doen zeg maar. Wat kun je daaruit opmaken als je daarop hebt getest, weet jij dat?