@limburgs maedje, ik ben 34 jaar en wordt in april 35. Ik ben na 9 maanden al bij de gyn terecht gekomen, maar dat kwam omdat ik in januari in een ronde terecht ben gekomen die uiteindelijk 140 dagen heeft geduurd en geeindigd is met behulp van een primolut kuur.
Hoe oud ben jij?
limburgs maedje schreef:
Een topic als dit was vorig jaar ook wel leuk geweest.. toen ging alleen een discussie rond dat het niet zwanger worden vanwege overgewicht gewoon aan de persoon lag en dat diegene dan gewoon even minder moest eten... hoezo over 1 kam scheren??
Vind dit idd behoorlijk over 1 kam scheren. Komt vaak niet bij zulke mensen op dat er ook mensen zijn die vaak niet echt iets eraan kunnen doen. Bij mij is het ook deels genetisch aangelegd. Tja heb ik ook niet om gevraagd.
H
ad sinds gister al last van spotting en nu net begint de ongi langzaam echt door te komen, dus morgen dag 1 van ronde 12. Zou die dan eindelijk geluk gaan brengen. Afwachten maar weer. Tis wel een rare ronde geweest dit keer, want heb echt nergens last van gehad, geen krampen en steken, geen zere borsten en gevoelige tepels. Echt vreemd, zal echt blij zijn als ik hopelijk volgende week kan gaan bellen voor een nieuwe afspraak bij de gyn.