ik ben nieuw hier op het forum. ik ben annita, ik ben 38 jaar en we gaan voor een 3e kindje. ik heb 2 gezonde dochters en gaan nu voor een 3e. ik ben sinds het weekend gestopt met de pil en hoop snel zwanger te zijn. dit was met mijn andere 2 dochters wel zo. maar nou hoorde ik onlangs dat je vruchtbaarheid afneemt na je 35 ste? wie gaat er ook voor een 3e en is ook wat ouder? groetjes annita
Afneemt... maar is zeker niet weg! heb ik ook gelezen. Voor mij is het wachten en hopen op een eerste. Wel al een mk gehad dus weet dat we het "kunnen" (positief bekijken toch?) Wordt nu alleen wel onrustig.
annitaOud lidBerichten: 75Lid sinds: 1 januari 2005
ik ben 28. Ben getrouwd. Had eigenlijk al eerder aan kinderen willen beginnen Maar hiervoor zijn 2 mensen nodig die er vol achter sraan en mijn man zach het eerder toch echt nog niet zitten. Man eigen denk ik. Moeten eerst aan een idee wennen.
Maar ja heel erg spannend kan me er eigenlijk geen voorstelling van maken. Snap ook niet dat mijn wens zo sterk kan zijn naar iets waarvan je eigenlijk niet weet wat je te wachten staan. (tot op zekere hoogte natuurlijk). Zeker na mijn miskraam 3 maanden geleden. (overigen niet van uit het veld geslagen hoor)
ik begrijp wat je bedoeld, mijn jongste is 6 en ik had ook al veel eerder een 3e gewild, net wat je zegt er moeten wel 2 mensen achter staan. mijn man wilde vrij snel achter de 2e een 3e terwijl ik eerst volop van de 2e wilde genieten,daarna wilde ik het graag en hij niet haha. maar nu wel. een 1e een 2e en een 3e kindje het blijft spannend. maar een 1e is wel heel speciaal want jij maakt alles voor de 1e keer mee. maar het blijft leuk. ben je ook aan het rekenen voor de dagen van de eisprong? heb ik eigenlijk nooit gedaan maar nu ik zoveel lees op internet doe ik het ook haha
Soms lees je inderdaat te veel op internet! Ben inderdaad aan het rekenen geslagen. dinsdag is mijn NOD dus gewoon maar afwachten. Heb stiekem al een test in huis liggen waaree je vanaf 4 dagen voor nod kan testen vrijdag dus. Weet nog niet of ik dat ga doen, Hoor je ook weer zo veel over. In ieder geval lejkker dat je hier ombeschaamt kan dagdromen en over dit soort dingen kunt spuwen.
Heel veer succes met wondertje 3.
haha ja dat is inderdaad wel lekker jah. op zo`n forum kan je toch lekker met iedereen kletsen die in hetzelfde schuitje zitten dat is wel fijn. ik wil ook niet dat iedereen het weet maar het is erg moeilijk om je mond te hoden haha. dus je gaat morgen een test doen? ben benieuwt. succes,laat je het weten? groetjes annita
Vanochten een vroege test gedaan 😞 Ben iet blij. Geen streepje te bekennen niet eens een vage. Hou me stiekem vast aan het idee dat het te vroeg was. Dinsdag mijn NOD. Dus hopelijk .... Het vervelendste is dat we na deze kans een pauze in moeten lassen. We hebben een eigen bedrijf waarin ik het me niet kan veroorloven juli en aug uit de roulatie te zijn. Zo wrang. Duim voor me ok?
hoi anita ik ben angela 33 jaar en wij zijn ook bezig voor de 3e zit nu in de 3e ronde heb morgen mijn nod heb een dochter van 12 jaar en een zoontje van bijna 16 maanden en zijn half juli begonnen
groetjes angela
heey angie, ik heb een dochter van 9 jaar en een dochter van 4. ik heb volgende week dinsdag mijn nod dag maar hoop dat die uitblijft hihi. heb jij heb vandaag. nou meis hoop dat die van jou ook uit blijft. hoe was het met je andere 2 zwangerschappen? was je toen ook snel zwanger? ik wel bij alle twee dus ben wel erg benieuwt hoe lang het gaat duren? maar ik zit nog maar in de eerste ronde. ben je ook veel misselijk geweest bij de andere 2? ik wel, sòchtends vooral heel erg misselijk. nu ben ik sàvonds steeds misselijk. ach ik beeld mij niks in dan kan het ook niet tegen vallen haha. ik wacht netjes af.
angie77Oud lidBerichten: 2.150Lid sinds: 5 september 2008
hoi annita van naomi kwam ik erachter toen was ik al ruim 4 maanden zwanger was een kadootje zeg maar nergens last van gehad bij haar voelde me superfit en bij tristan was het in ronde 5 raak en was ik heel de zwangerschap erg moe verder eigenlijk geen kwalen oh jah en naomi is 12 en tristan bijna 16 maanden.jah zo iets heb ik ook hoor wil er ook niet te veel mee bezig zijn we zien wel waar het schip strand nou meid succes ik moet naar mn zusje moet opassen op mn nichtje van bijna 1
groetjes angela
leuk zo`n nichtje van anderhalf. maar de jongste van jou is toch ook nog maar 16 maanden? leuk hoor, daar kun je nog zo lekker van genieten. ik geniet ook volop van mijn meisjes en vooral de jongste is lekker knuffelig maar ook al zo groot. het gaat veel te snel, vind je ook niet? ik moet het volgende week worden, ik hoop het niet haha. en jij, wanneer had jij je nod ook alweer? groetjes annita
hoi anita jah is erg schattig hoor word een dondersteentje die knul van ons ...en mijn nichtje word de 21e 1 jaar echt een droppie is dat ook heb zelfs al lang haar werd ze mee geboren .....maar hoe oud zijn jou meiden dan???
en mijn nod ehm die was dinsdag ben nu dus 2 dagen overtijd maar mijn langste cylus staat op 31 dagen dus zou vandaag nog kunnen als het vandaag niet komt ga ik morgen of zaterdag testen spannend!!!
maar ff een vraagje ik schrijf ook veel in het topic stoppen met de pil in augustus 2010 waarom kom je daar niet gezellig heen????
groetjes angela
ik heb een dochter van 9 en een dochter van 4. ohhhh spannend, morgen ga je testen? ik hoop voor jou dat je zwanger bent. het is ook echt zo leuk. jij hebt een jongen en een meisje he. wat zou je nu graag willen? mij zou het echt niet uitmaken, heb al 2 meiden dus jongetje lijkt mij ook wel leuk. welke test ga je halen, van de kruidvat? ik hoorde dat ze erg goedkoop zijn maar niet echt betrouwbaar? ik zal vanavond even kijken bij de topic. eerst zo de kids ff naar bed. groetjes anita
Lin76Oud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 18 januari 2010
Hallo en welkom! Ik ben sinds januari gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden van onze derde. We hebben twee zoontjes van 6 en bijna 4. De eerste twee keer was ik supersnel zwanger maar deze keer helaas niet. Er is een topic "wie gaat er nog meer voor een derde maar" daar wordt niet erg actief gekletst, misschien kunnen we daar verandering in brengen? Lijkt me gezellig.....staat ergens op pagina 3 of misschien zelfs wel 4.....ik zal es even kijken..
ik zal straks even kijken op de topic. dus jij was ook bij de eerste 2 kids gelijk zwanger? ik ook. maar ik ben nu nog maar net gestopt(sept) en weet eigenlijk niet hoe lang het zal duren voor ik zwanger ben.
ik hoor inderdaad van meerdere mensen dat het langer duurt na je 35 ste. jij bent vanaf januari bezig? mijn vriendin ook al anderhalf jaar. ik hoop dat het bij mij niet zo lang duurt maar ja dat hebben we helaas niet voor het zeggen he. toe jij stopte met de pil had jij ook zo`n last van buikpijn,opgezette buik en slapeloosheid? heb ik nooit gehad, nu wel. ik kan niet op mijn buik slapen terwijl ik een buikslaper ben. volgende week is mijn nod dag. groetjes annita
Wij gaan ook voor een derde. Ik heb al een dochter van 11 en een zoon van 8. Ik was van hun ook direct zwanger. Ik was toen ook maar 21. Helaas nu na 7 rondes nog niet zwanger. Ik heb mn NOD maandag. Dus weer afwachten. Groetjes,
ik lees net op internet dat je tusen dag 10 en de 14 dag je menstruatie moet krijgen vanaf je eisprong dag. dat betekend dat ik heb dan vandaag of morgen het wel moet worden? ben erg benieuwt? normaal gesproken heb ik dan krampen,chagarijnig en week van te voren, echt zo`n menstruatiegevoel. dat heb ik nu helemaal niet. wel buikpijn maar andere buikpijn. ik ben een buikslaper,maar het lukt mij niet om op mijn buik te slapen, dat is pijnlijk. nou ik wacht maar af.
ja ik denk dat het er bij ook aan zit te komen. ik merk het vandaag ook behoorlijk aan mijn stemming. beld er vanmiddag een vriendin op die dus niet weet dat wij bezig zijn voor een 3e. heel leuk verteld ze ik ben zwanger. ik zei ohh wat leuk voor je. was niet gepland maar wel van harte welkom, ook de 3e. eigenlijk steekt het wel een beetje, stom he. ik gun het haar wel hoor, maar ik wil al zo lang een 3e en tja nu we dan ook bezig zijn en zei dan zo plots zwanger is voelt het wel zo van zei wel en ik niet. zei wilde niet eens een 3e,ze heeft nog een meisje van 2. jammer dat ik mij zo rot voel terwijl ik het haar wel hel erg gun.
Ik kan me dat wel voorstellen annita, ik hoorde gisteren van een collegaatje dat haar nichtje ongepland zwanger was van de derde, een arts van ons huis is zwanger van de derde.....net of iedereen ineens zwanger is van een derde omdat jijzelf die wens ook hebt......kom je ook mee naar het zwanger worden forum en het topic "wij gaan voor een derde wie nog meer".......
helaas ben ik gisteren ongesteld geworden. ik had echt een rotdag. vooral omdat mijn vriendin wel zwanger is, en ik dus niet. en inderdaad terwijl zei niet eens een 3e wilde. maar wat je zegt, iedereen is nu zwanger van een 3e lijkt het wel. in welke ronde zit jij nu dan? is jou menstruatie wel regelmatig? die van mij wel. wat ik alleen niet snap is dat ik het op de vruchtbare dagen hebt gedaan, maar was blijkbaar niet sterk genoeg dan. terwijl ik met mijn andere dochters in 1 keer zwanger was. en jij?