:oops: OOk ik ben nieuw hier. Mijn man en ik zijn inmiddels z'n 7 maand bezig met proberen... Met één gelukte poging 3 maand geleden. Helaas heb ik daar en vroege miskraam van gehad waar ik overigens vrede mee hb. Tuurlijk Hééél jammer maar zie het als een bescherming van een kindje dat anders niet gezond zou zijn geweest.
Maar nu nog 7 dagen tot mijn NOD wordt ik onrustig en kan niet meer wachten. Hoop zo... maar durf tegelijkertijd niet te hopen. Voel me goed. had 2 dagen geleden pijnlijke borsten net als vorige keer. HOOP.... heeft iemand van jullie ervaring met vroeg testen. denk er sterk over na om vrijdag te testen!:confused:
meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
ik hoorde van de week dat je beter kunt wachten tot je menstruatie uit blijft. Dan schijnt de test wel betrouwbaarder te zijn... Ik denk dat ik me ook niet in zou kunnen houden hoor?! Wij hebben eigenlijk net het besluit genomen, maar ben van plan om elke 2 weken een test te gaan doen. Dit omdat ik maar 2x per jaar menstrueer... Spannend hoor! Zal voor je duimen!!!
Groetjes meisjeP
annitaOud lidBerichten: 75Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb bij mijn 2e dochter ook een test gedaan maar volgens de test negatief, toch voelde het zo dat ik zwanger was, had alle symptomen. vervolgens de huisarts gebeld en die heeft een bloedtest gedaan daar bleek ik wel zwanger te zijn. het kan inderdaad te vroeg zijn dat hij nu negatief aan geeft en terwijl het over 2 of 3 weken positief is.
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010
Wat spannend he, ik duim voor je dat je test positief zal zijn! Ik zou denk ik toch maar wachten met testen, het kan zijn dat ie negatief aangeeft terwijl je wel zwanger bent, maar ook dat ie positief aan geeft, terwijl je later niet zwanger blijkt te zijn. Heb namelijk eens gelezen dat 60% van de "zwangerschappen" in een heel vroeg stadium al wordt afgebroken. Dan maakt je lichaam dus wel het zwangerschapshormoon aan en ben je in feite even zwanger, maar wordt dit afgebroken, waar je normaal niks van zou merken. Rot trouwens dat je een miskraam hebt gehad voorheen, lijkt me toch ingrijpend, al was het nog in een vroeg stadium. Heel veel succes in ieder nu!!
Helaas geen goed nieuws Negatieve vroege tset. Houd me ne stiekem toch maar vast dat het te vroeg was en misschien...... Maar raakt wel een beetje douw. Komende twee maanden moeten we namelijk een stop inlassen i.v.m. een eigen zaak kan ik juli en aug niet uit de roulatie zijn. Zo dubbel allemaal.
Hoop dat jullie gelijk krijgen en dat een test nog positief kan worden maar durf niet echt te hoppen. Voel me overigens niet alsof ik binnenkort ongesteld moet worden. wat normaal zeker te merken is... ach misschien gewoon wishful thinking.