Ik ben 26 jaar, mijn partner is 30, en we zijn samen afgelopen juni in het huwelijksbootje gestapt. Afgelopen augustus zijn we gestopt met de Pil. Gisteren ben ik ongesteld geworden, Dus we gaan nu ronde 2 in.
ik werk als kraamverzorgster, dus ik kan iedere dag gelukkig wel genieten van een kleintje in mijn armen. Al zou ik heel erg graag een eigen kleintje in mijn armen sluiten!
groetjes Mayke
m2312Oud lidBerichten: 16Lid sinds: 1 januari 2005
Oja, wie kan me helpen ik krijg geen ticker / banner in mijn profiel gezet. Waar doe ik dat en wat voor bestandstype moet ik hebben? Ik heb al vanalles geprobeerd 😃
miesjeOud lidBerichten: 15Lid sinds: 1 januari 2005
Je moet de bbcode hebben om hem erin te kunnen zetten, die staat ook op de site waar de ticker/banner staat. het is even zoeken, duurde bij mij ook even voor het lukte.
spannend hé dat beginnen met proberen. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb dus ook vaak kleintjes in mijn armen, maar vind wel dat dat de drang naar een eigen hummeltje groter maakt, of heb jij daar geen last van.
Succes met ronde twee en met het erop zetten van een ticker
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
idd de drang word steeds groter. Maar aan de andere kant helpt het ook wel een beetje. Ik denk dat als je nooit of bijna nooit een kindje in je armen hebt, het nog spannender is, want hoe gaat het dan als je een eigen kleintje hebt. Dat ben ik gelukkig al gewend, dus die onzekerheid heb ik totaal niet.
Waar moet ik de tickercode plaatsen, bij handtekening? Dat heb ik namelijk al een paar keer geprobeerd en dat wil niet.
Groetjes Mayke
miesjeOud lidBerichten: 15Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo dames, Ik ben nieuw hier en wil graag kletsen en ervaringen uitwisselen over het zwanger willen worden! Ik ben 23 jaar en heb samen met mijn vriend een grote kinderwens. Sinds mei 2010 ben ik gestopt met de pil, maar heb de eerste maanden een condoom gebruikt omdat ik eerst wilde ontpillen! Nu zijn we daar afgelopen maand ook mee gestopt en gelijk aan de slag gegaan..Ik ben gaan temperaturen en heb tijdens mijn vruchtbare periode ovulatietesten gebruikt. Dat lukte goed en heb rond de ovulatie aardig geklust;) Nu zou ik komende woensdag ongesteld moeten worden, wat ik natuurlijk niet hoop. Ik heb sinds deze week wat last van mijn onderbuik (ongesteldheids gevoel) wat ik nooit eerder zo vroeg heb gehad. Heb dat wel eens gehoord dat vrouwen een innesteling voelen..geen idee of dat kan. Heeft iemand daar ervaring mee??
Groetjes, Cecile
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Ik heb niks gevoeld bij mijn innesteling. Kreeg ook gewoon ongesteldheidskrampjes toen ik zwanger was, dit is het groeien van je baarmoeder. Spannend hoor, woensdag maar afwachten;)
meisjePOud lidBerichten: 2.915Lid sinds: 14 september 2010
Bedankt!:) Het is erg spannend als je net begonnen bent. Als je eenmaal besloten hebt ervoor te gaan lijkt het alsof de vlinders in je buik steeds meer gaan kriebelen!;) Is het bij jou snel gegaan Lunanoa? Zie dat je een prachtige zoon hebt! Gefeliciteerd. Groetjes, Cecile
Vervelend van die miskraam.. Tja hoop natuurlijk dat het snel lukt..we zullen wel zien. Goed om te horen dat het moederschap zo goed bevalt..ik denk er al jaren aan, maar voel gewoon dat ik er nu echt helemaal klaar voor ben:) Nog ff geduld dan maar..
Ja, kan me heel goed voorstellen dat het vreselijk is om mee te maken! Gelukkig heb je een zoon die de pijn verzacht.. Lijkt me heerlijk om zo'n kleintje zoveel liefde te kunnen geven:) Ik zal er op voorbereid zijn dat het heeeeeeel zwaar kan zijn..dan valt het misschien een beetje mee, haha! Tja, wat je ervoor terug krijgt...Dat is voor mij een vraag en voor jou een weet...maar weet zeker dat dat wel goed komt;) Is de zwangerschap in zijn geheel allemaal goed verlopen?
Ben 20 weken héél ziek geweest, heel veel overgeven, hield niks binnen aan de medicatie & alles. 10 kg afgevallen door het overgeven. Daarna ging het beter, nog maar 1x 's ochtends overgeven per dag. Toen kwam al snel ontzettende rugpijn, met 22 weken ben ik denk ik nog maar anderhalve dag gaan werken. Met 27 weken zat ik in de ziektewet & met 34+5 weken ben ik bevallen van onze zoon! Het was verschrikkelijk, maar ook zóooooooooooooo mooi 😃
m2312Oud lidBerichten: 16Lid sinds: 1 januari 2005
Cecile, heel veel succes! Ik hoop dat je deze week al een positieve test in handen mag hebben. Bij mij mocht het niet de eerste keer raak zijn. Maar we gaan nu in de 2de ronde goed onze best doen. en dan zien we het wel.....
We horen het vast wel van je!
CecileOud lidBerichten: 834Lid sinds: 17 september 2010
@ Lunanoa: Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest..Tja,de een heeft er vreselijk veel last van, de ander bijna niet. Dat weet je nooit van tevoren! Maar het weerhoud me er in elk geval niet van hoor, haha!
@ m2312: Bedankt! Ik kan niet wachten om te testen..Laat het zeker horen hoor!:) Jammer dat ronde 1 niet lukte..hoop voor je dat ronde 2 wel gaat lukken. Zal voor je duimen;)
Florence26Oud lidBerichten: 85Lid sinds: 1 januari 2005
Wat leuk dat je kraamverzorgster bent :-D Jij bent al gewend om baby's te verzorgen e.d ik kijk daar zo naar uit!!
Wil je heel veel succes wensen met zwanger worden en hoop dat het voor jullie snel raak is. Wij zijn zelf een jaar bezig geweest maar ben nu inmiddels bijna 35 weken zwanger dus nog maar een paar weekjes.....spannend!!
Liefs, Florence.
Hoi Florence, Ik denk dat je dat bij iemand anders gelezen hebt, want ben geen kraamverzorgster, haha:) Was wel leuk geweest overigens;) Wat leuk dat je zwanger bent..Gefeliciteerd! De eerste begrijp ik uit je bericht? Je moet inderdaad nog maar kort..spannend! Was het snel raak bij jullie? en heb je een goede zwangerschap? Ik heb vanmorgen een vroege test gedaan, want kon niet wachten:P Helaas was hij negatief:( Weet dat het soms alsnog mogelijk is zwanger te zijn, maar ga er toch maar vanuit dat het niet raak was..valt de teleurstelling een beetje mee! Bereid me nu dus maar voor op de komende menstruatie en op de volgende ronde:)
Zie net je cyclus, haha..begrijp dat je na 1 jaar en 2 maanden zwanger bent geraakt?? Dan moest je wel ff geduld hebben zeg..Wel super dat het nu gelukt is. Zit ik te zeuren dat het nu waarsch. niet gelukt is....schaam....
Hey Cecile! Ja stom heb het inderdaad bij iemand anders gelezen :oops: Maar desondanks toch veel succes haha. Mijn zwangerschap verloopt eigenlijk heel goed. We hebben er inderdaad 1 jaar en 2 maanden over gedaan. Ik had een hele onregelmatige cyclus dus was allemaal lastig. En juist op het moment dat ik zoiets had van nou is ff een testje doen om te kijken was ik zwanger!! Wat jammer dat je test vanochtend negatief was, da's altijd een teleurstelling. Maar wie weet, nieuwe ronde nieuwe kansen :-D Groetjes, Florence
Hey Florence, geeft niks, kan gebeuren!:) Bedankt, we gaan er gewoon weer voor hoor.. Jammer dat het zo lang duurde bij jullie, maar wel enorm spannend dat je nu zwanger bent en over een paar weken je dochtertje gaat ontmoeten:) Fijn dat je een goede zwangerschap hebt..had je in het begin veel klachten of viel dat ook mee?
Liefs, Cecile
Jaaaa,... we kijken er zo naar uit!! Verder is de zwangerschap eigenlijk heel goed verlopen, weinig klachten gehad. In het begin wel wat misselijk maar dat trok eigenlijk weer vrij snel weg. En weer wat verder in de zwangerschap vooral veel last van moeheid. Maar al met al heb ik zeker niet te klagen en valt het me reuze mee. Liefs, Florence