Ik ben 26 jaar, mijn partner is 30, en we zijn samen afgelopen juni in het huwelijksbootje gestapt. Afgelopen augustus zijn we gestopt met de Pil. Gisteren ben ik ongesteld geworden, Dus we gaan nu ronde 2 in.
ik werk als kraamverzorgster, dus ik kan iedere dag gelukkig wel genieten van een kleintje in mijn armen. Al zou ik heel erg graag een eigen kleintje in mijn armen sluiten!
groetjes Mayke
m2312Oud lidBerichten: 16Lid sinds: 1 januari 2005
Oja, wie kan me helpen ik krijg geen ticker / banner in mijn profiel gezet. Waar doe ik dat en wat voor bestandstype moet ik hebben? Ik heb al vanalles geprobeerd 😃
miesjeOud lidBerichten: 15Lid sinds: 1 januari 2005
Je moet de bbcode hebben om hem erin te kunnen zetten, die staat ook op de site waar de ticker/banner staat. het is even zoeken, duurde bij mij ook even voor het lukte.
spannend hé dat beginnen met proberen. Ik werk zelf in de kinderopvang en heb dus ook vaak kleintjes in mijn armen, maar vind wel dat dat de drang naar een eigen hummeltje groter maakt, of heb jij daar geen last van.
Succes met ronde twee en met het erop zetten van een ticker
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
idd de drang word steeds groter. Maar aan de andere kant helpt het ook wel een beetje. Ik denk dat als je nooit of bijna nooit een kindje in je armen hebt, het nog spannender is, want hoe gaat het dan als je een eigen kleintje hebt. Dat ben ik gelukkig al gewend, dus die onzekerheid heb ik totaal niet.
Waar moet ik de tickercode plaatsen, bij handtekening? Dat heb ik namelijk al een paar keer geprobeerd en dat wil niet.
Groetjes Mayke
miesjeOud lidBerichten: 15Lid sinds: 1 januari 2005