Hoi ik ben hier nieuw en zou dolgraag zwanger willen raken, iedere keer dat het "raak" zou kunnen zijn. Kan ik haast niet wachten met testen, en helaas tot nu toe nog niets. Dit verhaal kom ik iedere keer bij anderen ook tegen. En het is fijn om met anderen hier over te kunnen praten. Het is altijd lastig om dat tegen je omgeving te doen. Op dit moment ben ik volgens mij nog steeds aan het ontpillen. Dan doet je lichaam hele rare dingen en moet alles nog in een ritme komen. Ik hou jullie op de hoogte. groetjes Arampaya
Femke1970Oud lidBerichten: 660Lid sinds: 16 november 2009
hoe lang ben je al bezig met zwanger worden? je lichaam kan idd rare dingen doen.. ik snap mezelf soms ook echt ff niet meer. maar in ieder geval hoop dat je snel zwanger bent! groetjes
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Hallo allemaal!! Wat spannend he om zwanger te raken, heb er zo'n zin in!! Ik ben zelf 32, mijn vriend 43 en we gaan voor het eerst proberen zwanger te worden. We zitten nu nog in de eerste ronde dus het zal nog wel een tijdje duren!:D Hoe lang is iedereen bezig? Ik ben nooit aan de pil geweest dus hoef gelukkig ook niet te 'ontpillen'. Verder zijn wij ook niet van de planning dwz meer vrijen rond je vruchtbare periode etc, als het komt dan komt het denk ik...Succes iig en hoop dat het wonder snel mag komen bij jullie! Grtjs, Juliaantje
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Juliaantje, welkom 😊 Ik ben pas afgelopen weekend gestopt met de pil dus ben ook pas net begonnen, spannend he.... Ik heb speciaal topic geopend bij clubje voor anderen die ook in september beginnen met zwanger worden/stoppen met pil.. Misschien leuk om je ook daarbij te voegen? Succes in ieder geval!
JuliaantjeOud lidBerichten: 11Lid sinds: 1 januari 2005