Hai Ik ben nieuw hier en vandaag aan gemeld!! Mijn vriend en ik zijn vanaf maart bezig om een wondertje te maken. Afgelopen maand was ik 9 dagen overtijd..... Maar helaas de duivel kwam om de hoek kijken.:evil: Ik voelde me heel emo en rot... gelukkig is dat gevoel nu wel voorbij.
Alleen nu ben ik me af aan het vragen... temperatuur meten, ovulatie testen, hoe vaak klussen..... of go with the flow en om de dag klussen... Wie heeft ook zoveel vragen
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Hey Anoli, welkom 😊 Ik denk dat iedereen wel met heel veel vragen zit zodra ze besloten hebben om zwanger te raken en ik denk dat als je al wat langer bezig bent het inderdaad steeds meer vragen oproept... Hoe hebben jullie het tot nu toe gedaan? Gewoon de natuur zijn gang laten gaan of wel plannen enzo?
don09Oud lidBerichten: 1.613Lid sinds: 1 januari 2005
anoli: hey meis wat jammer dat je na 9 dagen ongi werd, dan hoop je toch wel een keer op een positieve test! helaas niet voor jullie! wij zijn in juli begonne de eerste maand was zo spannend in plaats van een zwangerschap voorkomen (waar je jaren mee bezig bent) nu in één keer een zwangerschap willen veroorzaken! ik was er veel mee bezig (is helemaal niet erg als het maar geen obsessie word). ik wou zo graag snel in verwachting raken.
toen ging ik de oude afleveringen kijken van babyboom, en toen werd ik een beetje 'wakker geschud' het is zo bijzonder als je 'gewoon' zwanger word. dat ik na het kijken van deze afleveringen zoiets had van pfff het kan echt nog heel lang duren waarom zou ik mij nu al zorgen gaan maken?!
toen alles weg 'gegooid', gewoon vrijen als we zin hadden wel zien wat er gebeurt en vooral genieten van andere dingen dan zwanger worden, waarom, omdat die tijd nog wel komt! en ehu mijn resultaat is: zwanger in de tweede ronde!!! is geen garantie natuurlijk, maar het helpt enorm om gewoon te doen en niet er bij na te denken, gewoon je hoofd leeg, zorgen maken kan altijd nog!
ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaaltje?! heel veel succes meisie!!! dikke knuffels
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Allereerst natuurlijk proficiat 😊 Maar het is inderdaad wel een goed wakker schud verhaal.... Wij zijn pas net gestopt met de pil maar hebben wel de instelling van we zien wel... We hebben geen haast dus gaan er niet teveel hulpmiddeltjes nog bij gebruiken. Ik denk ook dat als je er teveel mee bezig bent, de teleurstelling ook iedere maand groter wordt en dat je na een paar maanden al zoiets hebt van het lukt niet! En dat terwijl er gewoon gem paar maanden overheen gaan voordat je zwanger wordt. En bij sommige, zoals bij jullie, gaat het gewoon wat sneller hahah 😊