Ik ben hier vandaag voor het eerst en kan niet wachten tot ik zo'n wondertje in mijn buik heb:-D Sinds deze maand zijn mijn vriend en ik voor het eerst begonnen. Nu heb ik vorige week mijn ovulatie gehad en we hebben tijdens mijn vruchtbare periode geklust! Sinds ongeveer 2 dagen rommelt het in mijn onderbuik en rug, hetzelfde gevoel wat ik normaal heb tijdens mijn menstruatie. Heb het nooit een week ervoor gehad. Nu heb ik wel eens gehoord dat het mogelijk is dat je dit gevoel kunt hebben tijdens de innesteling (wat ik natuurlijk hoop). Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft of weet dat deze mogelijkheid er is??
Groetjes, Cecile
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010
Dit is ook onze eerste maand, spannend he? 😃 Ik denk ook dat ik mijn eisprong heb gehad, doordat ik denk dat ik hem gevoeld heb (overduidelijk aan de rechterkant en opeens was de pijn weg net als het zeurderige gevoel en de opgezette buik welke ik soms de dagen ervoor had). Als dat klopt dan zou ik rond de 27e ongesteld moeten worden, dus als dat niet gebeurt dan doe ik op een van de dagen erna een test. Op je vraag kan ik geen antwoord geven, ik had dat gevoel voor mijn vermoedelijke eisprong, maar aangezien jij je eisprong al gehad hebt kan dit het dus niet verklaren 😉 Hoop voor je dat het de innestelling is! 😊
CecileOud lidBerichten: 834Lid sinds: 17 september 2010
Ja, het is zeker spannend liedje!:-D Vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik begonnen met temperaturen, ben je bekend met deze methode? Omdat je temperatuur stijgt na je ovulatie en het dan als het ware "te laat" is om aan de slag te gaan, ben ik in mijn vruchtbare week ovulatietesten gaan gebruiken..zo kon ik zien wanneer mijn ovulatie was! Ik zou komende woensdag ongesteld moeten worden, maar hoop uiteraard van niet. Het kan goed dat je je eisprong hebt gevoeld..zelf heb ik dat nog niet eerder gehad maar het schijnt bij veel vrouwen voor je komen! Ik hoop natuurlijk voor je dat je menstruatie uitblijft de 27e!:wink: