Hallo, Ik ben Amy, 21 jaar en mijn man en ik proberen sinds november 2009 voor een kleine spruit te gaan. Sinds augustus 2010 zitten we in de MMM Er is PCO geconstateerd en ik slik nu voor de eerste keer Provera en Clomid. Ook het zaad van manlief is matig. Maar...de Gyn zei dat het niet onmogelijk was om daarmee zwanger te worden. We gaan dus een spannende tijd tegemoet!
liefs,Amy
lisiOud lidBerichten: 4.576Lid sinds: 15 februari 2010
Wat toevallig. Ik zit in het zelfde schuitje als jij! Mijn vriend heeft ook matig zaad, maar het is ook volgens de gyn niet onmogelijk om daar zwanger van te worden. Ik heb ook Pco en ben net klaar met een kuur provera! Over 2 weken krijg ik een kijkoperatie en daarna start ik ook met clomid! Hopelijk lukt het ons ook snel om zwanger te worden!
@lisi je bent de eerste die precies bezig is met wat iuk nu ook heb!!! ik moet nog 4 dagen provera slikken,en daarna clomid. De gyn zei meteen tegen mij dat het absoluut mogelijk is om zwanger te worden met het zaad van manlief..! Ff vraag, heb jij bijwerking van provera? hoeveel mg heb je? liefs
Florence26Oud lidBerichten: 85Lid sinds: 1 januari 2005
Uhm volgens mij had ik 10 mg en dat tien dagen lang. Ik heb geen bijwerkingen gehad. Ja ik was sommige dagen een beetje chago, maar dat kan ook van mezelf of de naderende menstruatie komen. Wel had ik een slechte huid de eerste 5 dgn. Heb jij veel last? Onze gyn zei ook dat ik wel degelijk zwanger van het zaad kan worden, maar ja ik heb er dan al gelijk een hard hoofd in als ik het woordje matig hoor! Je wilt natuurlijk gewoon dat je vriend/man topzwemmertjes heeft. Ik zit in het topic PCO(S)! Kom je daar verder kletsen? Ik ben trouwens wel gewoon ongesteld geworden de eeste maanden na het stoppen met de pil, maar telkens na het bloedprikken bleek mijn eisprong niet goed te zijn en nu in ene kreeg ik geen eisprong meer en moest ik provera nemen. Ik krijg eerst nog een operatie omdat ik een hsg heb gehad en daarop bleek dat mijn rechtereileider dicht zat! Deze gaan ze 5 okt proberen open te maken!? Ik hoop heel erg dat ik goed op de clomid ga reageren want daar hoor je nog wel eens dubbele verhalen over. Ik moest wel even slikken bij de diagnose pco hoor! Ik ben eerder te dun dan te dik en sommige andere symptomen heb ik ook niet. Nu begin ik wel wat dingetjes te zien! Zo heb ik wat meer haartjes op mijn gezicht gekregen sinds het stoppen met de pil en op mijn buik. Gelukkig wel allemaal blond hoor! Ook krijg ik een slechte huid een week na mijn eisprong.. Heb jij veel symptomen?