Ik ben Nirak, das mijn naam achterstevoren (:)) Ik ben 27, en woon in de buurt van Enkhuizen. Mijn vriend en ik zijn al vanaf februari druk aan het klussen. Tot nu toe nog geen resultaat, helaas. We wonen 2 jaar samen, en zijn erg gelukkig met zijn twee. Toch zou een derde familie-lid erg welkom zijn.
Ik heb me ingeschreven op aanraden van mijn zus. Ik had het met haar over de teleurstelling die ik elke maand ervaar. Ik ben niet iemand om me snel druk te maken als iets niet de eerste keer lukt, maar ik begin me inmiddels toch een beetje verdrietig te voelen als ik weer een maand gewoon ongesteld word.
Mijn zus heeft nog geen kinderen, en is hier ook niet mee bezig. Ze begrijpt me wel, maar geeft ook eerlijk aan dat ze me niet kan helpen, omdat ze er zelf niet mee bezig is, en er geen ervaring mee heeft. Mijn ouders hebben er 7 jaar over gedaan om mijn zus te krijgen, ik was het cadeautje dat er zomaar achteraan kwam. mijn grootste angst is dat het bij ons ook zo moeilijk wordt als voor mijn ouders.
Vandaar dat ik me ingeschreven heb. Zodat ik mijn ervaringen kan delen met mensen die wel weten hoe rot je je kan voelen. Of juist de vreugde die je kan voelen als het eindelijk WEL lukt 😊
Als je meer over me wil weten: vraag maar raak
vlindertje1983Oud lidBerichten: 475Lid sinds: 1 januari 2005
Goed dat je hier bent! Zelf ga ik pas stoppen in december dus nog geen ervaring helaas. Maar ik snap dat het heel vervelend is om elke maand weer een teleurstelling te krijgen. Ik denk alleen dat je je nog geen grote zorgen hoeft te maken je bent nog jong en bij de meeste lukt het pas wat later.
Nou heel veel suc6 en sterkte...
PoppekeOud lidBerichten: 19Lid sinds: 1 januari 2005
Ook ik ben met bijna dezelfde reden hier. Mijn vriend en ik gaan ook beginnen en willen het niet aan de grote klok hangen, maar heb iemand nodig om tegen aan te kletsen.. 😊
Welkom en veel succes met klussen!
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Hallo, Welkom op dit fijne forum. Hopelijk vind je hier de steun en het begrip dat je nodig bent. In ieder geval bergen informatie! Veel succes met zwanger worden.
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Welkom Nirak! Ik hoop dat je snel zwanger bent :).
Hoop dat dit net zo'n goede uitlaapklep voor je is als voor ons. En de tijd gaat ook nog eens sneller als je lekker bezig bent ipv de hele tijd dat gevoel opkroppen.
Chris1984Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 6 maart 2010