Ook ik ben nieuw hier en zal me dus even voorstellen. Ik ben Poppeke, 29 jaar en mijn vriend en ik willen op korte termijn "gaan beginnen". Denk niet dat we dit aan de grote klok gaan hangen bij familie en vrienden, maar zal toch ook af en toe mijn ei kwijt moeten kunnen (mijn excuses voor de dubbele opmerking! 😉 )
Ik ga dus deze site van voren tot einde lezen, aangezien dit allemaal nieuw voor me is.. 😊
Heb al een vraagje: ben nu al bijna 13 jaar aan de pil. Heeft dit erge effect op mijn normale cyclus?
Groetjes!!!
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Hoi Poppeke, welkom 😊 Leuk dat jullie ook besloten hebben om voor een kleintje te gaan 😊
Er zijn verschillende topics over stoppen met de pil en de lengte van de cyclus etc. Je kan hier ook een kijkje nemen. Ik zelf ben 'pas' 6 jaar aan de pil en ben nu nog aan het afwachten hoe mijn eerste cyclus is zonder dus kan er verder nog niet veel over zeggen. Ik kan je aanraden om indd gewoon lekker rond te gaan neuzen op het forum want garandeer je dat je er hoop kan opsteken! Veel succes met zwanger worden!
PoppekeOud lidBerichten: 19Lid sinds: 1 januari 2005
We zijn aant twijfelen of we nu gaan beginnen (mijn strip loopt vrijdag af) of dat we nog wachten tot Januari 2011. Heb al uiteenlopende verhalen gehoord, van "in 1 x raak" tot " we gaan naar ziekenhuis voor testen"
Dit laatste was ook bij mijn schoonzus het geval. Bij haar heeft het maar liefst 3 jaar geduurd voordat ze zwanger was. Als ik daaraan denk, wil ik het liefst dus komende week al de laatste pil slikken.. 😊
NikitaOud lidBerichten: 6.232Lid sinds: 1 januari 2005
Ja dat is het lastige van de beslissing he... Je hebt gewoon geen zekerheid. Dat is ook de reden dat wij er heel lang over nagedacht hebben, omdat stel dat het wel meteen raak is je meteen allerlei beslissingen moet nemen en als het langer duurt je juist nog tijd zat hebt... Blijft lastig!